pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, September 3, 2012

Video Panas !!! Kekecohan Telah Berlaku Di Sebabkan Penduduk Alor Setar Yang Tidak Mahu Masjid Di Gunakan Sebagai Pentas Politik Kotor Anwar Ibrahim


Kelmarin satu kejadian kekecohan telah berlaku di antara penduduk Alor Setar (PERKASA KOTA STAR) dengan  Anwar Ibrahim.

Kekecohan berlaku di sebabkan penduduk tidak berpuas hati setelah Anwar Ibrahim mengunakan Masjid Al-Husin,Seberang Pumpong yang berhampiran Madrasah Salihiah sebagai pentas politiknya di Kedah dengan menyampaikan tazkirah berbaur politik.


Pisau kedah agak pelik di mana perginya Jabatan Agama Islam Kedah ketika Masjid di gunakan sebagai pentas politik. Sebagai Jabatan yang di pertanggungjawapkan di dalam hal ehwal Islam di Kedah, mereka sepatutnya memantau supaya Masjid tidak di gunakan sebagai pentas politik.

Masjid merupakan satu tempat suci untuk penyatuan umat Islam. Anwar Ibrahim sebagai ahli politik yang tidak mempunyai jawatan penting di dalam Kerajaan Negeri Kedah sepatutnya tidak di benarkan mengunakan Masjid sebagai tempatnya untuk memecah belahkan umat Islam.

Harus di ingat tak semua ahli dari parti politik dalam Pakatan Haram yang mengunakan Masjid tersebut. Ada juga anak khariah yang mengunakan Masjid tersebut merupakan penyokong UMNO. Sekiranya politik di mainkan di dalam Masjid, yang pastinya akan mendapat reaksi yang tidak berpuas hati dari golongan anak Khariah yang menyokong UMNO.

Perbalahan sesama anak khariah pasti akan berlaku di dalam Masjid kerana perbezaan fahaman politik yang akhirnya membawa perpercahan Umat Islam yang mengunakan Masjid tersebut.



Pisau Kedah :-

Yang pastinya terbukti Anwar Ibrahim sebenarnya di tolak Rakyat di Alor Setar. Anwar Ibrahim harus sedar bahawa konspirasi Politik kotornya sudah di sedari kebanyakan rakyat di Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog