pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 26, 2012

Eksklusif !!! 17 Laporan Polis Di IPD Kuala Muda Terhadap Remaja India Yang Menghina Islam





Sungai Petani 26 September - Sebanyak 17 laporan polis di buat oleh Perkasa Kuala Muda dan badan NGO-NGO, termasuklah seorang persorangan dan Ketua Wanita UMNO Bahagian Merbok di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Muda ke atas seorang remaja India yang bernama Gopinath Jayaratnam setelah kenyataanya dalam laman facebook miliknya telah menghina Islam dengan mencaci Allah S.W.T dan Nabi Muhammad S.A.W di dalam akuan facebooknya.



Selain itu PERKASA Kuala Muda juga mendesak supaya pihak berkuasa dan Peguam Negara lebih bersikap tegas untuk mendakwa sesiapa sahaja yang tidak menghormati sensitiviti agama.

Setelah menyedari mendapat kecaman yang begitu hebat dari umat Islam di Malaysia, Gopinath telah memohon maaf dan memadam akan akaun facebooknya itu.




Dalam kenyataan pemohonan maaf, Gopinath menyatakan bahawa akaunnya di hack oleh seseorang setelah sering mengunakan komputer di cybercafe, pejabat dan perpustakaan Universiti.



1 comment:

Anonymous said...

kasi hilang jer paria ni..lenyapkan terus dr muka bumi ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog