pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, December 31, 2011

Sembahyang Hajat untuk memohon agar Madrasah Salihiah di selamatkan

Published with Blogger-droid v2.0.2

20 comments:

Abu Syaukah Filmanzil said...

Kecik menaksah ni...kena ganti dah ni..bagi ramai sikit orang kedah semayang kat sini...

Anonymous said...

Betoi laa haluih ngaatt madrasah niee...kena pebesaq lagi baghuuu kedah sejahtera

Anonymous said...

Madrasah yg mengajar anak2, dewasa sampai ke tua berusia 100thun tu diganti dgn surau supermarket?

cerdik ke bodoh tu abu? nilai mcm tu je ko letakkn agama ko? buang saja nama abu tu ko tukar nama john

Anonymous said...

haluih tukaq dgn surau yg ataih dia supermarket? mmg sejahtera KAHKAHKAHKAH

-X-

Anonymous said...

pebesaq mai tang mana? hang mai cakap kat aku sat? depa nak buat masjid dlm supermarket ka? surau saja tau.

pisau kedah said...

Madrasah ini mahu di robohkan,untuk beri laluan membina pusat membeli belah di atas tanah wakaf,,bukan Kerajaan Negeri nak pebesarkan madrasah berkenaan,,kenapa Kerajaan Negeri tak datang beri penjelasan kepada pihak Badan Bertindak setelah MAIK hantar surat kepada pejabat tanah untuk minta tangguh pengambilan tanah wakaf ?

Anonymous said...

buat apa madrasah2 ni semua. supermarket la best.kuno betul la. Yng penting kita kena enjoy.

Anonymous said...

madrasah tu haluih, x best....
supermarket tu besaq, gerenti best...

Anonymous said...

Bodoh punya zizan raja lawak!

Anonymous said...

dulu ada surau kat selangor kena roboh, bkn main lg puak munafik pas ni marah Umno. padahal surau tu dinding pun x siap, x kukuh, bdk2 ramai gi mengaji. kalau budak2 tu ada yg maut dan cedera mcm mana? saja je nak buat isu padahal surau tu sedang diganti dgn surau yg baru. org taman pun pelik dgn puak pas ni. diaorg pulak yg melebih2. melebih2 nak menipu org luar yg x tahu hujung pangkal cerita

Anonymous said...

nama john rambo pun sedap jugak tu abu. supermarket mmg best... tip top

Anonymous said...

nik ajis keramat tu pun mengaku kat kelantan sebiji je masjid dibina oleh kerajaan negeri selama 20 tahun.

dapat kedah, pakat2 lah kita robohkan. madrasah x best la. supermarket lg best.

korang jgn la bodoh sangat. madrasah tu x enjoy la. nanti bila dah ada surau dlm supermarket tu lg best.

ada lg ka kelas mengaji dlm surau supermarket tu? eh lantak la, dari pi ngaji dalam surau tu baik enjoy pusing2 dlm supermarket tu. best ooooo.

lepas ni budak2 mesti suka pi ngaji. parents tanya pi mana? pi ngaji la, padahal ngaji x pi, tapi dok ronda sakan dlm supermarket tu. sejahtera sungguh org2 kedah la ni

-ash-

Anonymous said...

Kelantan lagi bestttt !! .... tiru 1 Malaysia.... 1 Masjid 1 Kelantan..ngeeeeee !

Anonymous said...

Kecik-kecik pun yang waqaf khas, pasai apa nak roboh?. Kerajaan PAS Kedah gila duit. harta waqaf pun depa juai....kehkehkehkeh

Anonymous said...

umno ni org kata bodoh marah ti,,,,mesyuarat yg dipengerusi kan olh mufti kedah,ulama2,n wakil sultan tlh bersetuju mrobohkan madrasah brkenaan n di gantikan dgn madrasah yg lbh bsar n brkemungkinan blh mnunaikan soalat jumaat sekali,,,,inilah yg dinamakan proses istikbal dalam islam,mcm kat yayasan al bukahari dahulu trdapat msjid tp tlh di ubah untuk di bina giant n msjid yg lbh bsar tlh di gantikan,,so serupa la skrg ni,,,mungkin kejahilan agama,2 yg mmbezakan,,,anda jga perlu memahami ciri2 rumah allah mgikut islam,,salah satunya tandas x blh satu bgunan n bnyk lg,,,,harap anda perlu mndalami islam dgn mndalam sebelum komen,takut nnt jatuh kufur

Anonymous said...

apa yg hang nak membohong tanpa nama 31 Disember 2011 9:20 PTG? depa nak ganti dgn surau dlm supermarket.

hang nak menipu pun tengok kiri kanan. Kalau x, buat apa yg ahli madrasah tu nak bising2 kalau depa nak ganti dgn madrasah lebih besaq?

depa cuma nak ganti surau saja, yg kat ataih dia shopping complex. surau tu ada kat bawah.

Negara Islam dah buang, madrasah pun dah nk roboh, apa lg yg hampa nak menipu? ahli2 madrasah tu kebanyakkannya ahli pas. x kan ahli pas nk menipu ahli pas? oh aku lupa baru2 ni pun hassan ali pun kena fitnah dgn harakah dan n.ajis keramat aka nabi kelantan tu. sama2 depa pun nak menipu, inikan pula org lain? KAHKAHKAHKAHKAH

nak ganti dgn madrasah lg besaq? KAHKAHKAHKAH.

awat hang nak ganti ka? KAHKAHKAHKAHKAH.

surau bwh supermarket ja bai. KAHKAHKAHKAHKAHKAH.

agama sendiri pun dah tergadai KAHKAHKAHKAHKAHKAH.

Kau pegi sembah busut lg baik la, buat malu Islam saja KAHKAHKAHKAHKAHKAH

pisau kedah said...

siapa boleh buktikan yang MAIK bersetuju nak robohkan Madrasah tersebut,,10/11/11 MAIK telah bawa keluar surat kepada pejabat tanah supaya di tanguhkan merobohkan Madrasah tersebut,,Azizan kata tak tahu menahu tentang surat dari MAIK supaya di tanguhkan perobohan madrasah tersebut,dan sehingga kehari ini tiada maklum balas,adakah MAIK memberi kebenaran merobohkan selepas meminta penanguhan pada 10/11/11,siapa boleh buktikan dan fakta yang sahih MAIK yang memberi kebenaran selepas memohon penanguhan,,aku cabar,sila buktikan

Anonymous said...

pas penipu besaq

XPressMinda said...

pertama kali aku dengar planning nak buat solat Jumaat dalam surau supermarket.

kue..ke..ke..

menipu sungguh puak liPas ni. celaka mengalahkan abu lahab dan abu jahal kalau bab menipu. ptuih...

Anonymous said...

bodo punya pas!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog