pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 26, 2012

(Video) Naib Canselor UUM Beranggapan Calon-Calon Yang Di Pilih Dalam Pilihan Raya Kampus UUM Adalah Yang Terbaik #aspirasimahsiswa





Sintok, 26 September - Dalam Pilihan Raya Kampus di UUM yang berakhir kelmarin, keputusannya telah berpihak kepada calon PRO-AM dengan kemenangan 34 kerusi dari 36 kerusi yang di pertandingkan. 

Bagi kerusi yang selebihnya , satu kerusi di menangi oleh calon bebas dan satu lagi kerusi di menangi oleh calon dari Pro-M.

Dalam sidang media yang telah di lakukan Naib Canselor UUM, Prof Datuk Dr Mohamed Mustafa Ishak, beliau beranggapan Pilihan Raya Kampus di jalankan dengan baik sekali dan demokratik, kerana calon-calon yang bertanding telah menunjukan sikap mahasiswa yang matang di dalam berkempen secara sihat tanpa berlaku kekecohan.

Selain dari itu, beliau berharap supaya calon-calon yang di pilih akan membentuk satu penampilan kepimpinan yang baik dan berkesan untuk menjayakan agenda utama mahasiswa UUM yang mahu melihat mahasiswa dan UUM menjadi Universiti yang hebat dan terkemuka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog