pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, September 24, 2012

Panas !!! PAS Bersekutu Dengan Penghina Islam Di Malaysia


Mungkin ada yang terlupa atau yang tak tahu akan kisah Islam di Malaysia pernah di hina satu ketika dahulu oleh orang yang bertanggungjawap menggerakan demonstrasi yang pernah mengugat keamanan Malaysia baru-baru ini.


Bagi yang masih ingat akan isu Islam di hina satu ketika dahulu, pastinya akan menganggap Ambiga merupakan musuh bagi Islam kerana apa yang di tuntutnya dalam tuntutan 14 perkara IFC yang berkaitan dengan Islam merupakan satu penghinaan terhadap Islam.


Namun kini penghinaan yang di lakukan Ambiga terhadap Islam langsung tidak pernah di perkatakan oleh pemimpin-pemimpin PAS yang satu ketika dahulu pernah mengistiharkan JIHAD menentang Ambiga.

Ulama-ulama PAS bagaikan tiada teloq untuk berhadapan dengan Ambiga setelah pimpinan teratas PAS sendiri terpaksa menjilat kembali JIHAD PAS  menentang Ambiga setelah bersekutu dengan PKR dan DAP.

Kepada yang terlupa atau tak tahu akan isu Islam telah di hina oleh Ambiga, mari kita lihat 14 tuntutan IFC yang sehingga kini belum lagi Ambiga mengeluar kenyataan yang 14 tuntutan IFC tersebut tidak akan di tuntut selepas ini.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog