pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, September 23, 2012

Panas !!! Benarkah Sham Kamikaze Berpatah Arang Dengan PAS ?





Petang tadi, Melalui sebuah rancangan hiburan popular di Tv3, Melodi yang disiarkan pada pukul 12.30 PM. Wartawan panas mereka berjaya menemui Sham Kamikaze yang baru tiba di lapangan terbang. 


Gambar dari Blog Sungai Rapat Online. 
Di fahamkan Sham yang baru pulang negara China, kerana menyertai program  muzik di sana sebagai pemain Muzik. Walau bagaimana wartawan melodi gagal mendapatkan reaksi Sham Kamikaze apabila beliau engang di temubual dan melarikan diri.

Apa yang sebenarnya berlaku kepada Sham ? di fahamkan sham yang dulunya seorang pemuzik handalan yang terkenal sebagai pengubah serta pengarah muzik bagi Akedemi Fantasia (AF). Sham kamikaze yang telah "berhijrah" sebagai pendakwa bebas. 

Selepas itu, Sham Kamikaze yang telah di "islam" kan oleh Bob Lokman dengan menyertai PAS. Walau bagaimapun Sham yang begitu selesa bergerak secara solo, tidak terlepas tempias untuk masaalah penajaan, kerana banyak syarikat "tidak berani" menaja artis yang terlibat dalam parti politik.

Banyak syarikat mengambil langkah selamat untuk tidak menaja artis yang bergiat aktif dalam politik. Iktibar di ambil agar, terjadi kepada sebuah syarikat butik yang menjadikan Abbi Abadi sebagai duta tudungnya dan akhirnya jualannya terus menjunam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog