pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, September 29, 2012

Panas !!! Benarkah Nik Aziz Melelongkan Tongkat Untuk Di Jadikan Kambing Hitam Bagi Mengaburi Dana Dari Luar ???



Heboh satu Malaysia sebelum ini Anwar bermewah-mewahan menaiki Jet Peribadi yang sehingga kini masih belum diperjelaskan dengan betul sama ada di sewa, di pinjamkan atau di taja. Malahan cerita terbaru menambah kebingungan PKR apabila Hartawan Sarawak, Datuk Sng Chee Hua menafikan sekeras-kerasnya atas dakwaan telah menaja penerbangan Anwar dengan menaiki Jet Peribadi yang mewah bernilai RM96,000 untuk ke Sabah.

Di sebalik Ketua Pakatan Haram yang merupakan Penasihat PKR bermewah-mewahan, Nik Aziz pula terpaksa melelong tongkatnya untuk mencari dana di dalam menghadapi PRU13 yang semakin hampir menjelang.

Yang menjadi tanda tanya, apakah benar tongkat berkenaan di lelong Nik Aziz untuk mencari dana PRU atau tongkat itu saja di gunakan sebagai kambing hitam untuk mengaburi mata rakyat dari melihat dana yang di perolehi dari luar ?


Sekiranya pimpinan PAS tidak mengaburi mata ahli PAS bawahan, pastinya ahli PAS bawahan akan mempertikai dana yang di perolehi PAS untuk menghadapi PRU kerana dua parti sekutu PAS dalam Pakatan Haram kini sering terkantoi menerima dana dari Yahudi untuk menjatuhkan Kerajaan Malaysia.

Selepas ini mari kita lihat siapa yang akan membeli tongkat berkenaan dan berapa harga yang di tawarkan dan melalui sumber mana pembida tongkat berkenaan memperolehi kewangan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog