pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, September 18, 2012

Tu Dia !!! Ustaz Fathul Bari Minta Bukti Bahawa Rasulullah S.A.W Menyokong Anwar Ibaraim

Sebelum ini Pisau Kedah ada muat naik satu rakaman audio khutbah Jumaat yang boleh di anggap menghina Rasulullah S.A.W (Jika tak dapat di bukti dawaannya) yang telah di sampaikan oleh seorang khatib jemputan, Mohd Halizal Allias di Masjid Jamek An-Najah, Padang Serai, Kulim .


Setelah Pisau Kedah bersama Team Media Kedah dedahkan rakaman Audio berkenaan, Ustaz Fathul Bari telah memberi komen akan isu ini.

Dalam komen berkenaan Pisau Kedah bersetuju dengan apa yang telah di perkatakan Ustaz Fathul Bari. "PERLU BUKTI" dari pihak Ikhwan Muslimin bagi membuktikan apa yang telah di dakwa khatib berkenaan.


Pisau Kedah juga hairan dan terkejut sebab belum pernah lagi la Pisau Kedah dengar atau terbaca apa yang telah di mimpikan Mursyidul Am Ikhwan Muslimin sebelum ini atau dari pihak Ikhwan Muslimin.

Kesahihan apa yang di sampaikan dalam khutbah berkenaan, Khatib berkenaan perlu bertanggungjawap memperjelaskan dari sumber mana yang di perolehi cerita itu, sama ada dari Mursyidul Ikhwan Muslimin atau pihak di dalam Ikhwan Muslimin atau dari sumber lain yang belum tak dapat di pastikan cerita berkenaan.

Sekiranya apa yang di sampaikan itu hanya cerita melalui cerita, Khatib berkenaan sebenarnya telah brsetongkol dengan memperburukan Rasulullah S.A.W hanya kerana kepentingan politik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog