pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 19, 2012

Tu Dia !!! Mahfuz Omar Sibuk Berpolitik Sehingga Nasib Peniaga Di Kawasan Sendiri Tak Terjaga




Seramai 40 peniaga di Pasar Tani, Pokok Sena di sini bimbang hilang punca pendapatan selepas diarah berpindah berikutan tapak perniagaan tersebut akan dibangunkan untuk projek pembangunan.

Pengerusi pasar tersebut, Abdul Halim Saleh, 54, berkata, mereka telah dimaklumkan oleh pemaju berhubung perkara itu pada 2 Mac lalu.

"Semasa pertemuan peniaga dengan pemaju dan wakil pejabat daerah, kami dimaklumkan pasar tani ini perlu dipindahkan kerana kawasan tersebut akan digunakan sebagai laluan keluar masuk yang baru untuk projek tersebut.

"Pihak pemaju juga ada mencadangkan tapak perniagaan baru tetapi peniaga tidak diberitahu dengan jelas kawasan mana yang dicadangkan," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Abdul Halim berkata, mereka tidak menghalang pembangunan tersebut tetapi berharap pihak pemaju mengambil kira nasib peniaga yang selama ini mampu memperoleh pendapatan lebih RM2,000 sebulan.

SUMBER UTARA NEWS




Pisau Kedah :-

Dulu zaman pentadbiran BN di Kedah, Mahfuz anggap dia la hero membela nasib rakyat tapi kini setelah Kerajaan Negeri di tadbir parti sendiri teloq terus naik ke dahi untuk membela nasib rakyat di kawasannya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog