pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, September 11, 2012

Tu Dia !!! Bekas Naib Presiden PAS Akui DAP Memperkudakan PAS



Video di atas menguatkan lagi hujah Keris berkenaan DAP mahu kuasai Pakatan sekaligus menguasai PAS. Memetik kembali artikel Keris :

Saya tak tahu nak kata bagaimana kepada pemimpin PAS. DAP sedang masuk dalam PAS secara halus. Saya memang tak setuju DHPP ditubuhkan sejak dari dahulu lagi! - Aslam, Penyokong PAS

Itu kata-kata yang Keris terima setelah berbual dengan saudara Aslam yang juga bekas Ketua Pemuda PAS di satu cawangan yang negerinya terpaksa dirahsiakan. Rupa-rupanya penubuhan Dewan Himpunan Penyokong PAS tidak dipersetujui oleh beberapa ahli-ahli tidak berjawatan di dalam PAS.

Mereka merasakan bahawa kehadiran DHPP sebenarnya adalah untuk membawa doktrin DAP sebab kebanyakan daripad pemimpin DHPP merupakan bekas DAP juga. Maka mereka ini sendiri sudah bimbang kerana khabar angin DHPP meminta kerusi untuk bertanding atas tiket PAS dan ada jawatan dalam PAS membuatkan mereka rasa terancam.

Baca lagi : Keris 7 Lok

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog