pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 12, 2012

Tu Dia !!! Khatib Yang Mengatakan Rasulullah S.A.W Menyokong Anwar Menjadi Perdana Menteri Sudah Di Kenal Pasti

Pagi tadi, TMK ada keluarkan satu rakaman audio Khutbah Jumaat yang di sampaikan seorang Khatib Jemputan yang bertajuk HIJAU MENUJU KE PUTRAJAYA.

Khutbah Jumaat itu di sampaikan di Masjid Jamek An-Najah, Padang Serai, Kulim pada 07hb baru-baru ini terbukti menunjukan Pakatan Haram hanya mengunakan Islam sebagai alat meraih undi.

Selain itu, demi kerana keuntungan politik, Pakatan Haram sanggup mempermainkan nama Rasulullah S.A.W di dalam Khutbah Jumaat. Bagi Pakatan Haram, asalkan Anwar boleh jadi Perdana Menteri, halal atau haram  sudah tak di kisahkan.



Dari maklumat yang di perolehi, Mohd Halizal Bin Allias berumur 29 tahun, bekas guru Tahfiz An-Najihin, Kulim, merupakan individu yang bertanggungjawap menyampaikan Khutbah Jumaat  setelah di jemput oleh Jawatankuasa Masjid Jamek An-Najah.

Mohd Halizal Bin Allias

5 comments:

Anonymous said...

ustaz? Gila!!!!

Anonymous said...

anugerah tuhan katanya....

Anonymous said...

Mujur ada keterangan tentang siapa individu yang mengeluarkan kenyataan sesat tersebut, kalau tidak sah puak pr akan tuduh umno buat video nak memburukkan pas.
Adakah anwarvtelah menggunakan mandrem sehingga seorang yang boleh dianggap berilmu ini sanggup mendewakannya, sanggup mengeluarkan kenyataan palsu, sanggup berdusta melibatkan diri junjungan besar saw... Apa nak jadi dgn pas?

Anonymous said...

Rasa mcm nak pi maki saja khatib tu...bodoh x bole diajar, cerdik x bole diikut...kesian kat ma bapak dia dpt anak songsang mcm ni

Zahari Zainan said...

hasil tarbiah syiah dlm PAS secara berterusan ini lah hasilnya. kalau sebut ikhwan muslimin, kena hati-hati sebab sekarang dibawah pengaruh syiah juga. syiah lahh merancang revolusi di iraq/mesir/libya/yaman/afghanistan. kat depan nampak syiah anti amerika+israel .. belakang tabir syiah+amerika+israel+eropah untuk menakluk sebanyak mungkin negara Islam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog