pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, September 30, 2012

Tu Dia !!! Surat Cinta Anwar Kepada Jijah Telah Di Lelong..




Kerana untuk mencari dana bagi membantu PKR menghadapi PRU 13, Presiden PKR , Wan Azizah telah melelongkan surat cinta Anwar Ibrahim yang diutuskan dengan cara menyeludup keluar surat dari Penjara Sungai Buloh.

Memang terlalu mengelikan hati apabila Anwar bermewah-mewahan menaiki JET Peribadi yang di sewa khas selama 2 hari menelan belanja sebanyak RM96,000, isterinya Wan Azizah pulak terpaksa melelongkan surat cinta tulisan cakar ayam untuk membantu parti.


Apa yang dapat di lihat , Pakatan Haram kini sedang sibuk melelongkan barang milik persendirian bagi mengaburi mata rakyat di sebalik dana luar yang di perolehi. Ianya tak ubah seperti satu gimik politik yang memang di gemari Pakatan Haram untuk menipu rakyat.

Mungkin ramai yang ingin mengetahui siapa pembida surat berkenaan ?

Pembida yang memiliki surat berkenaan adalah seorang pemimpin dari Sabah yang telah berpaling tadah dari BN iaitu Dato' Lajim dengan harga tertinggi sebanyak RM50,000..

Apakah Anwar mengunakan Dato' Lajim sebagai kambing hitam di dalam penyaluran dana dari luar supaya rakyat tidak nampak akan saluran yang di gunakan Pakatan Haram.

Ternyata lelongan ini sememangnya di rancang Pakatan Haram bagi mengaburi mata rakyat di dalam menerima dana luar !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog