pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, September 25, 2012

Panas !!! Benarkah Samseng Yang Menikam Ketua Pemuda UMNO Kepong Di Hantar DAP ?



Semalam Ketua Pemuda UMNO Kepung kena tikam. Blog MyMassa kata itu kerja samseng Dap. Betul ke? 


Ganas. Memang ganas puak-puak DAP sekarang ini. Main tikam-tikam, sembelih-sembelih sahaja kalau tidak puas hati.

Yang belah kita, hina Rasulullah SAW pun setakat boleh marah sahaja. Kalau di Pakistan, dah lama Ngeh Koo Ham bercerai kepala daripada badan kena roadside bom.

Kenapa kami kata ini semua kerja samseng DAP? Nilaikanlah sendiri, beliau merupakan KP UMNO di Kepong yang merupakan kubu kuat DAP semenjak merdeka. Bukan senang hendak jadi KP di kawasan DAP yang bukan tempat UMNO bertanding pun.

Kalau tidak percaya, tanyalah KP Seputeh. Beliau yang berhadapan dengan GIANT DAP Teresa KOK sentiasa mendapat ancaman daripada chauvinis tegar DAP yang menguasai kongsi-kongsi gelap di kawasan itu.

Mengikut rekod, Datuk Norizan ini adalah seorang yang sangat VOKAL melanyak DAP dan fuckatan. Ingat lagi kes Adam Adli hampir kena penampar Jepun di Balai Polis dahulu?!! Hah, itu semua budak-budak Datuk Norizanlah itu. Dan dalam UMNO KL, beliau merupakan antara dua KP UMNO yang begitu lantang dan vokal selain KP Seputeh. 

Jadi, tidak hairanlah beliau diserang sebegini. Sebabnya kelompok berani mati yang diketuai beliau dalam UMNO memang begitu memberikan kesan kepada samseng-samseng fuckatan!

Dan kalau dilihat sejarah, beliau juga pernah membuat headline apabila menentang pelantikan Ezam Mad Nor sebagai senator baru-baru ini. baca selanjutnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog