pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, September 27, 2012

Panas !!! Dr Maza Ajak Ustaz Fathul Bari Berdebat Sebab Takut Hilang Populoriti @realDrMAZA


Pisau Kedah sudah menjangkakan pastinya Dr Maza akan ajak Ustaz Fathul Bari untuk berdebat. Bagi yang mengenali sikap Dr Maza pastinya tidak akan terkejut dengan apa yang telah di buat Dr Maza ini.


Apabila seorang pemikir yang gilakan populoriti seperti Dr Maza pastinya dia tidak akan berpuas hati sekiranya populoritinya itu bakal tergugat oleh seorang Ustaz muda seperti Ustaz Fathul Bari yang lebih di minati cara penghujahannya kerana tidak berputar belit seperti penghujahan Dr Maza dalam satu-satu isu yang berbangkit.







Mari kita lihat bertapa angkuhnya kenyataan Dr Maza di dalam akaun twitter miliknya.




1 comment:

GonLiyas said...

Dulu kita tertarik juga dgn keilmuan Dr Maza ni. Tapi skrg ni apabila dia berhujah secara sepontan nampak sangatlah kalu dia tak setuju dgn pemikiran orang lain dia seolah2 pelekeh org lain. Pada hal pandangannya pun mudah dihujah balik. Kadang kala dia rasa dia betul tp kita nampak tak bijak pun tp lebih emosi. Orang emosi tak bijaksana sebenarnya. Kita lebih suka uts muda fahul bari nampak keikhlasan bila beri pandangan walaupun dia dah duduk dalam UMNO. Tp lain dgn Dr Maza ni tak masuk mana2 tp nak kata neutral tak jugak. Nampak mcm nak cari untung je. Maaf weh kita ni pandir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog