pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, September 18, 2012


Semalam sahabat Pisau Kedah dalam Team Media Kedah ada memaklumkan bahawa Azizan Razak kembali di serang penyakit yang di alaminya setelah menghadiri Konvokesyen Kolej Universiti Insaniah (KUIN) siang kelmarin.

Di khabrkan Azizan Razak di serang sakitnya ketika sedang berada di dalam bilik santapan di ketika sesi pertama Konvokesyen KUIN di sebelah pagi. Namun Pisau Kedah tak dapat mempastikan sama ada Azizan Razak di kejarkan ke Kedah Medical Center (KMC) atau tidak. Tapi kalau nak di ikutkan selalunya Azizan Razak akan mendapat rawatan dari KMC sekiranya di serang penyakitnya.

Bagi Pisau Kedah, Azizan Razak terpaksa menghadirkan diri ke Konvokesyen berkenaan walau dalam keadaan tidak berapa sihat dan di nasihat doktor supaya berehat di rumah kerana Azizan Razak terpaksa memperbaiki imej buruk KUIN yang telah di lakukan rektor KUIN , Jamil Osman.

Selain itu Azizan Razak berbuat demikian bagi menunjukan bahawa dia masih mampu mentadbir Kerajaan Negeri walau pun banyak pihak mempertikaikan faktor kesihatan Azizan Razak termasuklah orang yang berada di parti PAS, terutamanya parasit dalaman PAS Kedah yang mahu mencantas Azizan Razak sebagai Menteri Besar Kedah.

Apa-apa pun Pisau Kedah mendoakan Azizan Razak kembali pulih sedia kala bagi menghalang parasit dalam PAS yang cuba membunuh kekuatan Azizan Razak.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog