pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, September 3, 2012

Panas !!! @YanaSamsudin Perlu Memperjelaskan Sokongannya Terhadap Pakatan Haram



Apakah apa yang tertera pada gambar dalam wall facebook Yana Samsudin menunjukan artis ini merupakan artis yang pro kepada Pakatan Haram ?

Setahu Pisau Kedah, Yana Samsudin merupakan salah seorang artis yang telah terlibat dengan program Tweet Up Merdeka melalui #Merdeka55 anjuran Kerajaan di Stadium Bukit Jalil yang telah berjaya memecah rekod Malaysia Tweet paling banyak dalam tempoh sejam.

Yana Samsudin perlu memperjelaskan kepada peminatnya yang kecewa dengan gambar logo sambutan Merdeka 55 di cipta Pakatan Haram yang ditampilkan di wall facebooknya yang seakan-akan menyokong Pakatan Haram.

Pisau Kedah tak kisah kalau dia memilih Pakatan Haram. Tapi Yana Samsudin perlu telus di dalam sokongannya dan jangan jadi artis yang hipokrit menyokong kerajaan hanya kerana projek tapi di dalam jiwanya tak ada sifat patriotik sayangkan Malaysia.

Di dalam Yana Samsudin menyokong Merdeka yang di bawa Pakatan Haram. Yana Shamsudin perlu menilai apa yang telah di lakukan penyokong Pakatan Haram di malam Merdeka yang mahu bendera Malaysia di tukar dengan bendera yang seakan-akan negara republik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog