pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, September 2, 2012

Panas !!! Pembongkaran Konspirasi Pakatan Haram Untuk Menyelamat Maruah Untuk Berhadapan PRU 13



Dalam Harakah menyatakan sambutan Merdeka peringkat Negeri Selangor hanya di hadiri 2 ribu orang di Dataran Merdeka Shah Alam cukup dapat membuktikan yang rakyat semakin menolak Pakatan Haram.

Sekiranya nak di ikutkan jumlah pengundi yang berdaftar pada 2010 di Selangor adalah sebanyak 1.6 juta orang dan maklumat terkini jumlah penduduk di kawasan Shah Alam adalah lebih dari 600 ribu orang dan jumlah pengundi di kawasan itu lebih dari 80 ribu orang.

Apa yang Pisau kedah dapat maklumat dari sahabat Pisau Kedah yang berada dalam Pakatan Haram. Program tersebut di boikot rakyat di Selangor kerana Kerajaan Selangor tidak menjemput Sultan Selangor sebaliknya hanya menjemput tetamu istimewa iaitu penasihat ekonomi Kerajaan Negeri Selangor Anuwar.

Untuk menutup isu program sambutan Kemerdekaan peringkat Negeri Selangor di boikot, Pakatan Haram cuba cetuskan satu isu baru supaya isu baru berkenaan dapat menutup isu sambutaan Kemerdekaan berkenaan yang di boikot.

Isu baru yang telah di cetuskan Pakatan Haram supaya dapat tutup isu keburukan Pakatan Haram setelah di boikot adalah isu Simbah Cat Merah ke atas bas JELAJAH MERDEKA RAKYAT yang di gunakan Anuwar di dalam jelajah negeri ke negeri bagi menarik perhatian media dan rakyat di Malaysia.


Malahan isu baru yang di cetuskan tersebut di gunakan supaya dapat menutup isu kebiadapan penyokong Pakatan Haram di dalam Himpunan Janji Demokrasi pada malam Merdeka yang mahu mahu bendera Malaysia di tukar ke bendera baru yang seakan-akan bendera Negara Republik.


Ternyata konspirasi yang di cipta dalam isu Simbah Cat terhadap bas yang di gunakan Anuwar menunjukan Pakatan Haram terdesak untuk berhadapan dengan isu buruk yang boleh menjejaskan reputasi Pakatan Haram di dalam suasana untuk berhadapan PRU13.

Sebagai bukti Pakatan Haram di dalam keadaan terdesak untuk berhadapan isu buruk yang boleh menjejaskan Pakatan Haram ialah kerisauan para cybertropper Pakatan Haram seperti yang di nyatakan salah seorang cybertropper Pakatan Haram.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog