pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, September 2, 2012

Panas !!! Gambar Yang Boleh Buat Parasit Dalam PAS Semakin Berbulu Dengan Ustaz Nasharudin Mat Isa






Kunjungan Ilmuan Malaysia ( ILMU ) yang terdiri dari Ulama Muda UMNO yang di sambut baik oleh Ustaz Nasharudin Mat Isa pada 01/09/2012.

Dalam kunjungan itu, antara kata-kata dari Ustaz Nasharudin Mat Isa yang membuat para Ilmuan Malaysia tertarik adalah " Umat Islam Di Malaysia Kena Bersatu ".

Ini cukup jelas mengapa Ustaz Nasharudin Mat Isa cukup di benci DAP. Bagi DAP penyatuan Umat Islam Malaysia yang majoritinya berbangsa Melayu boleh merosakan agenda mereka di dalam Pakatan Haram.

DAP mengunakan PAS di dalam Pakatan Haram untuk membuat Umat Islam yang majoritinya berbangsa Melayu berpecah belah bagi memudahkan mereka mereka menguasai Malaysia sepertimana yang di lakukan PAP di Singapura satu ketika dahulu.

Bagi yang mahu melihat gambar-gambar kunjungan Ilmuan Malaysia yang terdiri dari Ulama Muda UMNO berjumpa Ustaz Nasharudin Mat Isa sila ke facebook Ulama Muda UMNO (klik di sini)

1 comment:

Anonymous said...

Sbb tu la orang politik yg nk jd pemimpin kena berilmu. Semua tindakan dinilai dan bernilai. Ust nasha bekas pensyarah UKM, dn blh tengok beza ahli politik yg berotak dengan tak berotak. Skrg ni blh tengok kebanyakan orang politik dlm PR bengap-bengap belaka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog