pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 5, 2012

Tu Dia !!! Harapan Rakyat Kedah Dalam Arena Bola Sepak Tempatan Hancur Di Sebabkan Pengurusan Di Politikan PAS


Semalam persaingan Piala Malaysia diantara Kelantan dan Kedah  baru saja berakhir. Keputusannya seri 0 - 0, Kelantan 0, Kedah 0. Ini bermakna Kedah dan Terengganu gagal melayakkan diri ke pertandingan suku akhir kumpulan B.

Walaupun peluang pasukan Kedah agak kecil, namun peminat hijau kuning masih menaruh harapan pasukan Kedah akan menang dan mencerahkan peluang ke suku akhir.


Namun harapan hanya tinggal harapan. Seri dengan Kelantan pada malam ini menutup tirai gelap dan suram pasukan bola sepak Kedah pada musim 2012.

Punah segala harapan rakyat Kedah di sebabkan sikap tamaknya pentadbiran Kerajaan PAS yang mempolitikan sukan yang pernah mengharumkan nama Kedah sebelum ini.


Ramai peminat dan termasuklah Pisau Kedah sendiri beranggapan mutu persembahan yang di pamerkan skuad bola sepak kebanggaan rakyat Kedah yang cukup teruk sejak akhir-akhir ini adalah di sebabkan permasalahan pengurusan yang di politikan Kerajaan Negeri.

Bagaimana seorang yang tidak pernah ada pengetahuan tentang bola sepak sebelum ini boleh memegang jawatan Setiausaha Kehormat serta Bendahari Kehormat di dalam KFA dan dalam masa yang sama memegang tiga jawatan yang cukup besar di luar iaitu jawatan sebagai Wakil Rakyat, Yang Di Pertua Pas Kawasan dan Exco .

Kalau di fikirkan dengan logik akal mustahil seorang manusia biasa boleh tumpukan kesemua lima jawatan dalam satu-satu masa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog