pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, September 1, 2012

Panas !!! Pembongkaran Kisah BAS Pakatan Haram Di Simbah Cat




Bas yang membawa Ketua Umum Porno, eh, PKR dilaporkan diserang di Kota Bharu pagi tadi. Cermin depannya cuba dipecahkan dan beberapa bahagian bas turut disimbah dengan cat merah.

Kami pasti reaksi standard Anwar dan chai-chai fuckatan selepas ini adalah, "Ini semua mesti kerja samseng UMNO!" Ini memang kami yakin akan berlaku.

Namun, kita perlu melihat kejadian ini dari sudut konteks yang lebih dalam lagi, atau di luar kotak. Jikalau UMNO mahu merosakkan bas mewah tersebut, mengapa tidak dilakukan di KL sahaja?!! Kenapa perlu menunggu dilakukan di kubu kuat PAS?!!

Atau serangan tersebut merupakan manifestasi kemarahan geng-geng pro Ulama' PAS yang memang diketahui mempunyai kedudukan yang kuat di Kelantan?!! Ini tidak mustahil kerana kami biasa mendengar pengakuan dan keluhan penyokong PAS Kelantan yang malu dengan tingkah laku Anwar Ibrahim yang mengentot kedua-dua jantina selain mempunyai siri video panasnya sendiri.

Kami juga mendapat maklumat awal pagi ini yang punca bas tersebut diserang adalah disebabkan kerana dua perkara:

1) Dalam ketika manifesto PR tidak dipenuhi di semua negeri yang mereka perintah, mereka masih lagi boleh membelanjakan duit rakyat untuk membeli bas-bas mewah bagi kempen politik pecah belah mereka; dan

2) Bas tersebut seolah-olah menjadi lambang kemegahan Anwar yang masih lagi utuh memimpin PR walaupun banyak kali meliwat selain terang-terangan kantoi dengan video seksnya bersama pelacur. Perkara ini dianggap satu kelebihan besar buat Ketua Umum PKR kerana tiada pemimpin lain di dunia yang mempu bertahan setelah video seks (ataupun skandal sahaja) mereka tersebar di kalangan umum. Dan bagi mengabadikan kenangan tersebut, no plet bas tersebut juga ditempah khas dengan nombor di bawah ini:



Bagi kebanyakan ekstremis konvensional PAS, ini merupakan satu tindakan penghinaan tahap tertinggi kepada mereka dan pemerintahan Isle PAS di negeri tersebut. Pada mereka bas tersebut tidak ubah seperti sebuah jentera maksiat bergerak yang mahu menyebarkan fahaman seks bebas dan LGBT ke seluruh Serambi Mekah.

MyMassa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog