pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, February 2, 2013

Gambar Yang Perlu Semua Nilai Sebelum Mengundi Di PRU13


Dalam sekeping gambar ianya boleh menceritakan seribu pengertian. Dalam gambar di atas, kita boleh menilai parti mana yang layak di ikuti.

16 comments:

Anonymous said...

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

salam,sy nak komen ngan akal ni.dulu masa muda.dapat upah,pasang bendera BN seronok sangat.Pas upah pasang bendera juga.dua bagi duit.tp dalam pada tu ade lagi duit tambahan,BN bagi duit lagi suh turun kan bendera pas.masa tu takde lah terpikir ape..sekarang Alhamdulilah.kebangkitan islam telah merubah pemikiran saya.insyallah sy PRU akan datang ni sinar islam akan lebih berkembang.

Anonymous said...

xdak pic yg lebih truk lg ka? truk sangggatttt pic lagu tu pun buh noo..

Anonymous said...

selepas saya tengok gambar ni saya rasa pihak anda memang sangat dahagakan air nanah dari api neraka....tahniah tau...sedikit lagi langkah anda tanpa taubat...anda jawablah sendiri di hadapan tuhan...

Anonymous said...

Org yg post gambar ni pikir guna lutut!!! Asal baju hijau je PAS.. entah mana2 dapat gambar tu, just copy & paste lepas tu buat fitnah. Cuba ko fikir secara waras guna akal yang Allah dah kurnikan pada kita. Ingat, Islam tu bukan sekadar rukun islam 5 perkara tu aje. Tu baru mimimum spec untuk jadi seorang Islam. Kena perlu lebih dari ith... FAHAM!!!

Anonymous said...

@anonymous 4:50PM habis ko 2 pikior guna lutut ler yer yg mamat belakang pegang bendera parti mana 2. ko 2 yg patut guna akal bebetool....FAHAM TAK!!!!

Anonymous said...

perbezaaan haruslah setara dimana jika nak bezakan majlis ilmu perlulah bezakan pula dengan majlis ilmu.. kalau nk bezakan masa.. tak nampak pon bezanya sebab zaman sekarang... semua boleh diedit.. semoga Allah memeri petunjuk mana yang benar mana yang salah..

Anonymous said...

Bile di fikir menggunakan akal yang waras... boleh dikatakan memang ahli2 PAS... TETAPI... berdasarkan kawasan sekelilingnya... ini mungkin salah satu pertandingan sahaja... tidak salah saya rasa bila berhibur ditempat yang betul selagi tidak melanggar syariat dan peraturan.

Hamba Allah said...

Aikk !!! Pelik plak aku....Kalau betullah korang ni berani kerana benar konon...!! Kenapa komen guna "Anonymous"?? Pengecut la tu...Kalau Berani Komen guna nama betullah..Ada bran ke?? Lupa plak aku, puak2 pakatan haram jadah nie mana tau malu...

Anonymous said...

komen bukan hanya bole dibuat dgn akal semata, tetapi mesti berpandukan ilmu . Allah lebih mengetahui .carilah ilmu dgn guru2 yg benar2 ihklas mengajar kerana Allah, bukannya kerana sbb lain.insyaAllah kita akan nampak yang batil itu batil,yg hak itu haq. moga Allah beri hidayah pada kita semua utk memilih pemimpin yang konsisten memperjuangkan Islam dulu kini dan selamanya, bukan yang hanya memperjuangkan Islam ketika diri merasa lemah dan hilang sokongan.. lihatlah ahli keluarganya sama. sempurnakah penutupan aurat mereka. lihatlah aktiviti mereka-kerapkah ke masjid mendengar majlis2 ilmu?

akinomoto said...

dulu mmg saya dan ahli keluarga/nenek/ayah/pak sedara penyokong kuat BN-UMNO. sekarang tidak lagi. cukuplah dosa2 yg kami lakukan dulu kerana memilih pemimpin yg salah hingga menyebabkan runtuhnya akhlak umat Islam di negara ini.
Golongan cerdik pandai semua telah beralih angin . yg tinggal hanyalah golongan yg masih mencari2 makna sebenar Islam...

Ajinaikmoto said...

Semoga Islam terus berkembang di bumi Allah ini.. Amin!!! Islam pasti menang suatu hari nanti.. InsyaAllah.

Anonymous said...

Takbir! Allah Hu Akbar!!!

Insaf said...

Allah Pelindung orang-orang yang beriman; Dia mengeluarkan mereka dari kegelapan (kekafiran) kepada cahaya (iman). Dan orang-orang yang kafir, pelindung-pelindungnya ialah syaitan, yang mengeluarkan mereka dari cahaya kepada kegelapan (kekafiran). Mereka itu adalah penghuni neraka; mereka kekal di dalamnya.
(Surah Al Baqarah Ayat 257)

Anonymous said...

hahaha..mcm ni gambar yg die buat perbandingan..admin xde gambo lg baik ke..untong la gambar ank muda PAS naik moto ramai2 x kacau org..kang aku letak gambo pemuda2 BN buat kacau majlis ilmu org nak?hehe

Tengku Irfan Danial said...

ko cari salah dorng je. . mmg laa.. ce ko cari salah BN yg ko sanjung nie . . aq nk tgk berape kesalahnya. . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog