pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, September 8, 2012

Panas !!! Ketua Pakatan Haram Kantoi Menciplak Idea Pemuda BN


Tu dia kantoi !!! Cara Anwar mengunakan bas bagi mendekati rakyat rupa-rupanya di ciplak dari idea pemuda BN ketika program Jelajah One Malaysia yang di adakan pada tahun 2010.

Kita sedia maklum bahawa Pakatan Haram kini ketandusan idea untuk mendekati rakyat bagi meraih simpati untuk mengundi Pakatan Haram pada PRU 13 ini. Segala percaturan Pakatan Haram untuk memburukan imej BN tidak menjadi yang akhirnya percaturan memburukan imej BN telah memakan diri sendiri .

Sebagai contoh percaturan Pakatan Haram yang memakan diri mereka sendiri adalah Himpunan BERSIH apabila harapan mereka untuk membuat rakyat memandang serong terhadap BN yang menjadi Pertadbir Malaysia kini telah di sedari oleh rakyat apabila rata-rata rakyat menganggap BERSIH merupakan cara politik kotor Pakatan Haram di dalam meraih sokongan.

Selain dari itu, kini Pakatan Haram terpaksa berhadapan dengan satu isu lagi di mana aksi biadap penyokong pro Pakatan Haram di malam ambang Merdeka dalam Himpunan Janji Demokrasi telah mendapat kritikan yang cukup hebat dari majoriti rakyat Malaysia.

Walau pun ada individu yang biadap di malam itu telah menampilkan diri untuk memohon Maaf namun tindakan itu telah mencalarkan reputasi Pakatan Haram di ketika saat PRU13 semakin hampir.

Bagi memulihkan reputasi Pakatan Haram yang tercalar maka Ketua Pakatan Haram telah mencipta satu konspirasi supaya pandangan rakyat beralih pandangan dari isu - isu  yang telah membuat mereka mengelabah itu.

Bagi Pisau Kedah, kisah bas Jelajah Merdeka Rakyat yang di simbah cat merah merupakan satu konspirasi Ketua Pakatan Haram untuk mengalihkan pandangan rakyat dari isu yang telah mencalarkan reputasi Pakatan Haram.

1 comment:

Anonymous said...

kalau bas tu kena pancit tayar ka ... eh mahal tu ... kalau baling cat ... senang ja nak cuci ... murah pulak tu ... ala depa saja pakat baling cat agar orang dok ingat kat bas depa tu ... kalau tadak kes baling cat tak keluarlah cerita tentang bas yang mahal tu ... tektik murahan untuk kekal keluar dalam berita ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog