pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, October 5, 2012

Terpanas !!! Benarkah Gambar Nik Aziz Di Kotak Kondom ( Orang Yang Benar-Benar Memperjuangkan Islam Patut Baca)


Kondom Nik Aziz Cap Hurex ?? 


Apa yang Pisau Kedah bagi tahu, produk di atas merupakan kotak kondom yang telah di superimpose oleh salah seorang kawan Pisau Kedah di dalam Team Media Kedah yang bertujuan mahu menyindir cybertrooper pakatan haram yang mengunakan papan harga sebuah kedai mamak sebagai bahan untuk mengfitnah Perdana Menteri Malaysia, YAB DS Najib Razak setelah belanjawan 2013 mendapat sambutan terima kasih dari rakyat.



Jika di lihat sekali pandang papan harga seolah-olah benar tertera Roti Najib setelah di superimpose oleh pihak tertentu yang menjadi cybertrooper Pakatan Haram bagi tujuan mengfitnah YAB DS Najib Razak.

Sekiranya kita melihat dari hasil carian google boleh di katakan kebanyakan media maya pro Pakatan Haram  termasuklah portal rami milik salah satu parti dalam Pakatan Haram telah menggunakan gambar ini sebagai bahan mengfitnah .

Gambar berkenaan telah di gunakan Media Pakatan Haram untuk menyerang YAB DS Najib Razak, namun  sesetengah media Pakatan Haram telah memadam artikel berkenaan "Roti Najib" setelah menyedari gambar yang di gunakan merupakan gambar yang telah di superimpose termasuklah portal rasmi milik PAS, Harakah  Daily.

Gambar sebenar belum di edit yang di ambil oleh cybertrooper Pakatan Haram dalam laman web seorang penduduk Pulau Pinang yang suka menulis tentang makanan sedap yang terdapat di Pulau Pinang dan pemilik laman web berkenaan bernama Steven Goh. ( klik di sini ) Untuk ke laman web tersebut.


Ternyata dan jelas media maya yang di miliki Pakatan Haram dan media maya yang pro kepada Pakatan Haram merupakan media penabur fitnah dengan berlandaskan perjuangan yang menghalalkan cara walaupun terpaksa mengfitnah dengan memperdagangkan agama demi kepentingan politik semata-mata.

Daripada Allah SWT terhadap orang yang berdusta dalam agamanya sebagaimana firman Nya dalam surah al-Nahl ayat 116 :
Maksudnya: dan janganlah kamu berdusta Dengan sebab apa Yang disifatkan oleh lidah kamu: "Ini halal dan ini haram", untuk mengada-adakan sesuatu Yang dusta terhadap Allah; Sesungguhnya orang-orang Yang berdusta terhadap Allah tidak akan berjaya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog