pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, October 26, 2012

Terpanas !!! Berita Mengembirakan Buat Setpol Azizan Razak Dan Blogger Pencacai PAS Kedah


Sejak akhir-akhir ini selepas laporan audit Kedah yang menunjukan Kerajaan Negeri Kedah pentadbiran PAS yang begitu lemah sehinggakan membuat Kerajaan Negeri terpaksa tanggung kerugian yang banyak di akibatkan kegagalan beberapa projek besar melalui syarikat GLC milik Kerajaan Negeri telah membuat Setiausaha Politik Azizan Razak, Sanusi Md Nor dan para blogger pencacai PAS kedah kelupoq panas pungkoq.

Setelah tidak mampu menjawap persoalan di sebalik permasalahan kerugian di sebalik laporan audit Negeri Kedah, Sanusi Setpol dan blogger pencacai PAS Kedah cuba putar belit isu supaya permasalahan ini dapat rakyat persalahkan BN yang menjadi Pembangkang di Negeri Kedah dengan mengunkit kisah zaman silam pentadbiran Kerajaan BN.

Ternyata cara pemikiran yang di lakukan Sanusi dan para blogger pencacai PAS Kedah untuk memutar belit isu seperti pemikiran otak budak-budak kecil yang sedang belajar di PASTI.

Pemikiran budak PASTI kalau bergaduh sikit dengan kawan-kawan mula la mengungkit-ungkit benda yang lalu, saling tuduh menuduh dan kadang-kadang perkara yang di ungkitkan dan di tuduh langsung tidak logik.

Sebenarnya kami di Team Media Kedah tahu mengapa Sanusi dan blogger pencacai PAS Kedah dok mengelupoq teruk sangat pasal laporan audit Negeri Kedah.

Kalau semua nak tahu, kini Teloq Sanusi sedang berada dalam genggaman Team Media Kedah, hanya tunggu masa nak picit saja lepas tu kita tengok la macam mana Sanusi akan mengelupoq lebih teruk.

Sekarang Team Media Kedah nak bagi satu klu saja. " Secara tidak langsung Sanusi ada terbabit dalam pembayaran kepada 5 kontraktor hantu yang tidak wujud sebanyak RM2.55 Juta ".

Team Media Kedah cabar Sanusi dan blogger pencacai PAS Kedah balun teruk-teruk Abdul Rahman Mohd Saad lepas tu kita tengok sapa yang kena.. ( ada berani ka terima cabaran Team Media Kedah )

Selain itu kami dari Team Media Kedah sengaja nak bagi tahu berkenaan satu lagi isu yang dok menanti Kerajaan Negeri pentadbiran PAS


Kepada Setpol Azizan Razak, Sanusi Md Nor dan para pencacai blogger PAS Kedah gambar di atas merupakan dokumen kerja sulit yang berlaku dalam PMBKed yang telah berada di dalam gengaman Team Media Kedah (TMK) yang melibatkan projek berjuta ringgit yang telah di jalankan dan akibat dari projek berkenaan, PMBKed yang di pengerusikan Azizan Razak telah menzalimi penduduk berdekatan projek berkenaan.

Kerajaan Negeri Kedah pentadbiran PAS yang membanggakan diri bahawa merekalah kerajaan yang menjalankan pentadbiran secara islamik sebenarnya bapa kepada pembelit dan penipu rakyat sehinggakan membuat sesetenggah rakyat terpaksa menderita.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog