pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, October 24, 2012

Video Terpanas Yang Bakal Buat Karpal Singh Dan Parasit Dalaman PAS Panas Pungkoq

Pisau Kedah menyanjungi keberanian Ustaz Nasharuddin Mat Isa, bekas timbalan presiden PAS, dengan tegas tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak untuk menegakkan syiar Islam yang sebenarnya di Malaysia.


Ustaz Nasha tetap dengan pendiriannya mengatakan Karpal Singh, Pengerusi DAP merupakan seorang pemimpin dalam Pakatan Republik yang cukup anti dengan Islam walaupun terpaksa berhadapan dengan tindakkan saman dari Karpal Singh.

Walau pun kebanyakan pemimpin dalam PAS dari golongan parasit dalaman menyedari akan sikap Karpal Singh yang sememangnya anti pada Islam, mereka lebih senang mengambil tindakan berdiam diri di dalam PAS kerana bimbangkan jawatan yang bakal perolehi sekiranya Pakatan Republik berjaya mentadbir Malaysia.

Bagi parasit dalaman PAS, demi jawatan yang bakal di perolehi mereka sanggup berkompromi dengan orang yang benar-benar anti Islam. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog