pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, October 23, 2012

Tu Dia !!! Ostzah Abby Abadi Mengeluarkan Fatwa Terbaru Untuk Memenangkan Parti DAP


Semenjak Abby menjadi Ostazah Mee Segera setelah mendapat perlantikan dari pemimpin-pemimpin PAS, sudah bermacam-macam fatwa yang mengelirukan di keluarkannya untuk menyesatkan pemikiran umat islam terutamanya penyokong-penyokong PAS yang mempercayai fatwanya.


Terbaru Ostazah Mee Segera PAS mengeluarkan satu fatwa dalam twitternya bahawa zaman sekarang adalah "Jihad Politik". Jika tiada niat untuk sama-sama berjihad memenangkan Islam, matinya adalah mati dalam "kejahilan".

Apa yang cuba di maksudkan Ostazah Mee Segera tentang "Jihad Politik" adalah,  siapa yang tidak menyokong perjuangan PAS  yang kononnya memperjuangkan Islam mati mereka adalah dalam kejahilan.

Sekiranya di ikutkan fatwa Ostazah Mee Segera ini ianya merupakan fatwa yang berpandukan kepentingan politik PAS, parti yang di anutinya setelah mendapat tiket ke syurga.

Sekiranya di ikutkan dari segi logik, DAP merupakan parti yang paling berkuasa dalam Pakatan Republik berbanding PKR dan PAS.

Maknanya satu undi yang di berikan kepada PAS merupakan kemenangan bagi DAP dan bukannya kemenangan buat Islam.




1 comment:

Anonymous said...

KIMAK KO ABBY BANGANG PUNYA BETINA!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog