pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, October 24, 2012

Tu Dia !!! Azizan Razak Bernasib Malang di sebabkan Kebodohan SETPOL Azizan Razak Dan Blogger Pencaci Pas Kedah



Di sebalik kebengapan blogger pencacai PAS Kedah termasuklah Setpol Azizan Razak memutarbelit isu Audit Kedah yang teruk, mereka terlupa bahawa PAS merupakan parti yang di pertanggungjawapkan mentadbir Kerajaan Negeri Kedah setelah bertukar tampok kepimpinan selepas PRU12. pada tahun 2008.

Tak logik la kalau kelemahan di atas pentadbiran PAS di negeri Kedah sejak dari 2008, PAS nak tundingkan kesalahan dalam mentadbir negeri kepada pihak BN yang telah menjadi pembangkang setelah tewas di PRU12.

Apa yang terjadi sekarang ini merupakan sejarah dunia yang belum pernah terjadi lagi di negara lain apabila kelemahan pentadbiran sesebuah kerajaan merupakan kelemahan yang di urus tadbir pembangkang dalam pentadbiran sesebuah kerajaan.


Apakah laporan audit kewangan Kedah Corp Berhad (KCB), syarikat milik sepenuhnya Perbadanan Menteri Besar Kedah (PMBKed) yang di pengerusikan Azizan Razak di atas ini, berkenaan Pembayaran Tanpa Dokumen Sokongan Yang Lengkap oleh KCB merupakan kelemahan dari pentadbiran BN  yang menjadi pembangkang di Negeri Kedah ?

Apakah jumlah RM 0.5 juta pembayaran yang di lakukan KCB terhadap pengurusan projek Papua New Guinea tanpa dokumen sokongan yang lengkap adalah dari kelulusan pembayaran dari pihak BN yang menjadi pembangkang ? 

Hanya orang bodoh seperti penulis blogger pencacai PAS Kedah yang di bawah seliaan Zulkifli Yahaya, Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kedah merangkap Timbalan YDP PAS Kawasan Alor Setar dan Setiausaha Politik Azizan Razak, Sanusi Md Nor tak dapat membezakan peranan parti yang mentadbir dan peranan parti yang menjadi pembangkang di negeri Kedah.

 Kepada pencacai PAS kedah yang Pisau Kedah sebut di atas ini, tak perlulah memutar belit isu dengan mengungkit kembali kisah BN di zaman tok nadoq untuk menutup isu kelemahan pentadbiran Kerajaan Negeri yang ternyata terdapat penyelewengan di sebabkan tuntutan pembayaran tanpa Dokumen Sokongan yang Lengkap

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog