pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, October 18, 2012

Tu Dia !!! Mahfuz Muka Tak Malu Minta Duit BR1M Dari Rakyat Kawasannya Untuk Dana PRU MTD Pokok Sena @MahfuzOmar #tukarkedah #SGB




Gambar ini Pisau Kedah ambil dari print screen Medan Tempur Kedah

Pada minggu yang lepas, Mahfuz Omar atau Mahpuz Bean Ahli Parlimen Pokok Sena yang terkenal dengan sikapnya yang malas nak menggunakan sepenuh otaknya untuk berfikir telah membuat ceramah di Markaz PAS Pokok Sena.

Kenyataannya dalam ceramah pulak di tulis seorang staf yang berkerja dalam pejabat Menteri Besar, Azman Ahmad ke dalam halaman facebook milik Mahfuz Omar.

Dalam ceramah tersebut Mahfuz Omar dengan rasa muka yang tak malu telah meminta kepada hadirin yang datang dengar ceramahnya duit Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang bakal di nikmati golongan yang layak menerima tidak lama lagi untuk menampung duit MTD melawan UMNO.

Sepatutnya sebagai pemimpin yang di lantik, Mahfuz Omar perlu memikirkan kebajikan terhadap rakyat di kawasannya dan bukannya mengharapkan rakyat di kawasannya membuat kebajikan terhadap dia.

Dahulu masa pemberian BR1M yang pertama, PAS pernah mengatakan duit pemberian Kerajaan Malaysia adalah haram kerana kerajaan memberi rasuah untuk undi pilihan raya.

Sekiranya duit berkenaan di katakan haram makannya, Mahfuz Omar tidak sepatutnya meminta duit berkenaan dari rakyat di kawasannya yang tidak mahu duit bantuan kerajaan kerana haram.

Tak kan PAS yang berbangga mengatakan PAS lah yang memperjuangkan Islam sanggup menggunakan duit yang di katakan haram untuk memperjuangkan Islam ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog