pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 15, 2012

Kempen Turunkan Harga Kereta PKR Gagal Di Sebabkan Kemewahan Pemimpin DAP Membeli Kereta Mewah



Di dalam beruk PKR mengunakan harga kereta keluaran tempatan sebagai bahan kempen untuk memperburukan kerajaan Malaysia, hakikat sebenarnya mereka tidak kisah dengan harga kereta mewah yang di import walau pun harga tempahan pun boleh membeli hampir 10 biji kereta keluaran tempatan.


Apa yang kita boleh lihat sekarang, kempen turunkan harga kereta yang di lakukan beruk PKR sebenarnya sudah tidak releven lagi apabila pemimpin dalam Pakatan Haram sendiri tidak menjayakan kempen berkenaan.

Ternyata apa yang di lakuakan beruk PKR di dalam berkempen turunkan harga kereta adalah strategi untuk membunuh industri Otomobil tempatan atas arahan pihak tertentu.

Marilah kita lihat kenapa kempen turunkan harga kereta yang sudah tidak relevan lagi dalam Pakatan Haram setelah blogger   CTS mendedahkan salah seorang pemimpin dalam Pakatan Haram bermewah-mewahan membeli kereta



Gambar di atas adalah gambar kereta Porche 911 Turbo Tiptronic Coupe, yang bakal menjadi hak milik YB Puchong. Tidak sampai sepenggal menjadi Wakil Rakyat di Selangor YB Puchong sudah menempah sebuah kereta "sport" mewah. Hebat Wakil Rakyat DAP dan Pakatan Haram. CTS tidak mengatakan YB Puchong tidak mampu membeli kereta mewah sedemikian. Dengan gaji dan elaun Wakil Rakyat Selangor berjumlah RM17 ribu lebih ditambah dengan tugasan dan perniagaan beliau di dalam syarikat guaman bapanya, beliau jauh lebih dari mampu untuk memilikinya.

Kereta berkenaan baru selesai dibuat "booking" dengan harga sebanyak RM400,000. Semua urusan tanda tangan "booking" pembelian telah selesai minggu lepas. Dikhabarkan pengeluaran kereta "recond" tahun 2006 berwarna hitam berkenaan hanya menantikan pinjaman bank diluluskan. Nanti bolehlah YB Puchong membawa kereta berkenaan untuk melawat kawasan. YB-YB Pakatan Haram yang lain tidak berminatkah dengan kereta Porche. Bolehlah menurut jejak langkah YB Puchong dan YB Gombak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog