pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, October 9, 2012

Panas !!! Nurul Izzah Menafikan Hak Rakyat Dalam Belanjawan 2013


Inilah sikap yang di katakan hanya terdapat kepada orang yang suka membangkang seperti Pakatan Haram, apa yang di lakukan kerajaan semuanya tak kena walau pun apa yang di lakukan kerajaan adalah untuk membantu rakyat.

Dalam kerajaan mahu meringankan beban rakyat akibat kos sara hidup yang semakin meningkat, perlaksanaan satu dasar untuk memberi kebajikan pada rakyat di tentang oleh pemimpin pakatan haram yang kononnya memperjuangkan hak rakyat.

Kerajaan Malaysia sejak dari lepas Merdeka sehingga kini tidak putus-putus memberi kebajikan pada rakyat, sehinggakan rakyat Malaysia yang hidup di zaman ini terlalu selesa dengan kenikmatan atas titik usaha kerajaan yang di anggap zalim oleh pakatan haram.

Di atas perolehan negara yang kian bertambah, kerajaan mengambil inisiatif untuk mengurangkan cukai pendapatan untuk membantu meningkatkan ekonomi rakyat namun ianya di tentang Nurul Izzah anak kepada Anwar Ibrahim.

Sungguh pelik sikap pemimpin pakatan haram apabila sesuatu yang dilakukan seolah-olah menampakkan diri mereka seperti menafikan hak rakyat dengan membuat pelbagai alasan untuk memburukan kerajaan yang di pilih rakyat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog