pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, October 7, 2012

Terpanas !!!! (18 SX ) Foto-Foto Pemimpin Pakatan Haramg Yang Sedang Berjoli Dengan GRO





Adakah foto di bawah ini pemimpin pembangkang yang sedang berseronok dengan sekumpulan GRO ??? 
Menurut sumber foto-foto ini di rakam di sebuah pusat hiburan tetapi lokasinya tidak di ketahui. Apapun sudah menjadi kebiasaan bagi para pemimpin PKR,DAP dan juga PAS sarat dengan skandal seks tidak kiralah dengan GRO, isteri orang malah dengan anak sendiri pun mereka bikin cerita. Tidak sah kalau tidak ada skandal seks dari kalangan mereka. Ingat seks ingat PR !!! 

Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renung-renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!! 











25 comments:

Abu Sujak said...

Kalau betoi, sape nama pemimpin yg memang kapior mengkome tayang gambor ni.

**kah.. kah.. kah... ngaku sjer ler kome search laman dan forum lucah vietnam, hong kong dan filipina untuk cipta fitnah.

Jom kita kembali kepada ajaran Islam. Menulih bior berfakta. Fakta benar banyak dalam negara, tak elok menggunakan gambor yg dicopy paste untuk menipu.

Bertaubatlah kepada Allah. Kita berbellog dengan fakta, jana.gan aut

Anonymous said...

pompuan monggolia kot, hi hi hi

Anonymous said...

gambar apek mana la korang ambik?siap dengan fakta lgi.aper faktanya?apek keja kilang papan pon korang kata dap.tah2 dia lh pelakon kat hotel tu....otak korang pon dh haru biru.ingat fitnah sex, ingat BN.muahahahahaha...

Anonymous said...

Adakah foto di atas ini pemimpin politik kerajaan yang sedang berseronok dengan sekumpulan GRO??

Anonymous said...

KALU PAKATAN PENGANG MEMANG MCM HARAM JADAH LA JADI NYER..

Anonymous said...

chua soi lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Anonymous said...

tak habes2 dengan fitnahnya , bukti pon tak kuat . klw semata2 letak gambar tapi tak mention nma bek takyahh . entah gambar spa korang ambil tah laa

Anonymous said...

klau betol gambar atas tu,, sure dh msok tv3.. puuii! tv3 kn jilat pungkoq kerajaan..

Anonymous said...

bertaubat la wei....

Anonymous said...

apa lah..mentang2 lah pakatan rakyat xde kuasa dalam mengawal media di malaysia nie..fitnah mcm2 timbul kt depa...semua stesen tv n radio milik BN jer..pernah ker korg tgk kalo BN ckp ape2 kt Pakatan rakyat nie,,then tv dapatkan juga penjelasan dr wakil pakatan pembangkang nie???aku naik bosan mcm2 tuduhan dan fitnah dituju kat pakatan pembangkang nie...semua agensi kerjaan skrg nie aset BN..so bersabarlah penyokong pembangkang yer...

Anonymous said...

bukan org UMNO ke masuk metro hari ni kena tangkap dgn GRO?

Anonymous said...

oi mangkuk tuan punya blog ni, menatang tuan blog ni buang masa aku je bukak blog ni, tulis konon pemimpin PR, mana dia?, baik kau jadi giler lagi baguih daripada jadi blogger gila meroyan macam kau ni, khek ptui!

Anonymous said...

nak menipu agak2 la!!!! ni ha hang amik kat sini..http://gutteruncensorednewsd.blogspot.com/2010/11/just-too-much-excitement-at-whorehouse.html

Anonymous said...

Dh terkedu blogger nk jawap!Ada pembca dh bg link ke website tu.Nk melucah pun agak2le.

Gombug said...

Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.Baca selanjutnya...



Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...



Flashback trojan: Ancaman virus terbesar bagi pengguna Mac. Serangan virus Flashback ini boleh dikatakan di antara ancaman virus platform Mac OS yang paling terbesar dalam sejarah tersebar sejak era virus disebarkan melalui disket. Boleh dikatakan insiden merupakan serangan yang paling ketara dalam sejarah ke atas pengguna Mac di mana sebelum ini amat jarang untuk diketahui sistem operasi tersebut mempunyai ancaman virus. Baca selanjutnya...



Pengasas Blackberry hilang jawatan kerana para pelabur. Jawatan Ketua Pegawai Eksekutif(CEO) yang disandang bersama oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie kini terpaksa akur dengan tekanan dari para pelabur syarikat mereka untuk melepaskan jawatan mereka. Walaupun mereka berdua bersama sama adalah pengasas bersusah payah membangunkan syarikat ini pada awalnya tetapi mereka terpaksa melepaskan jawatan tersebut kepada Thorsten Heins. Keputusan itu sekali gus menamatkan perkongsian kepimpinan selama dua dekad oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie yang juga pengasas syarikat telekomunikasi itu selepas bergelut untuk bersaing dengan Apple dan Google.
Baca selanjutnya...

Anonymous said...

Aku keluar umno kalau tulis macam ini. apa lulusan blogger ni..tulis macam jamban

Anonymous said...

Otak lu macam lu punya pemimpin juga, letak atas kepala lutut. Dasar Monggolia .....tak pandai nak siar berita tapi nak buat juga sebiji macam TV tiga suku dan Utusan Meloya

Anonymous said...

sape pemimpin tu oiii...nak tau nie..
xde nme aku x caye la ngan isu korang bangkit nie..

Anonymous said...

Nie la akibat takut kalah PRU13, depa ketak abih da. Tu la buat fitnah sesuka ati. Blogger hati mu hitam disebabkan byk dosa, jd yg ni pun kau x sedar tengah buat dosa. Klu x hang memang bodoh yg paling bodoh.

bardolik said...

emosi no ko ni...

Anonymous said...

Selamat Sejahtera Kepada Semua Rakyat Jelata Di Kedah. Peminpin Pakatan Rakyat Tidak Membantu Keluarga Di Taman Lagenda Padang Serai Kedah. Semasa Kejadian Keluarga ini tidak tahu pun MPK Kulim telah menceroboh dan meruntuhkan Pondok Gazebo Dihalaman rumah berkembar mereka tanpa perintah mahkamah. Hanya menggunakan kuasa notis sahaja. Disini saya ingin memberi tahu mana dia keadilan untuk rakyat yang bernaung di bawah pemerintahan pakatan rakyat. Kejadian ini berlaku di Padang Serai Kedah, Taman Lagenda. Saya menyeru kepada semua bangsa dan insan yang perihatin kepada keadilan dan undang2 untuk menbantu keluarga ini membena kembali rumah impian mereka dan menghantar pihak yang tidak bertanggungjawap ini kepada pihak berkuasa. semasa pemerintahan pakatan meraka kebal kepada undang2.Fikirkanlah nasib kita jika pakatan akan memerintah kedah lagi. jom kita bantu keluarga yang tertindas ini. Salam.

Anonymous said...

Mr. Tan mana kau sebat ni ?!? LOL mmg karut la blog ni...

Well done bull full of shit !

Reazone Funnyx said...

komen dengan menggunakan akal, bukan lutut????????????
share news guna lutut, bukan akal?????? -.-"

ha elok... pecah belahkan lagi sesama masyarakat.... kalau betul pon.. x da kerja ka nak bukak aib orng n memburukkan mana2 parti??? walaupun dia ni bkan islam pon.... msti admin ni islam... hak-elleyh! qudwah hasanah sbgai muslim tauk mna??? sembang bukan main... berblog biar kna cara, ni bukan berblog ni.. ni bergoblok..

Anonymous said...

Bohong ke betul? fitnah walaupun bergambar? Kalau bohong mmg lakhanat tapi dah siap gambar cari la orgnya..kalau betul bermakna membenarkan dan mengiyakan satu pihak jadi kebal walaupun bersalah. maka siasat habis2 sebelum mengandai apa2..itu yang islam ajar

Anonymous said...

kalau dulu ada mangkuk BN pernah didakwa KERANA kes macam ni jadi mana-mana orang pun tidak boleh kita beri kekebalan. sapa2 YANG rakyat lantik MEMINPIN pun kena dilakukan yang sama tak kira parti mana! KALAU BERSALAH..jangan cepat sangat mengandai semuanya fitnah..siasat habis2an. INILAH SUARA RAKYAT SEBENAR. jadikan KITA RAKYAT YANG BERKUASA BUKAN DEPA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog