pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 8, 2012

Gempar !!! Majlis Daerah Kulim Yang Ahli Majlisnya Kebanyakan Dari PAS Di Dapati Menternak Kedai DVD Lucah




Apa yang anda lihat gambar di atas merupakan salah sebuah kedai CD di pekan Kulim, menyediakan khidmat penjualan DVD lucah yang di buka 24 jam secara terbuka tanpa pemantauan dari pihak berkuasa tempatan (PBT) iaitu Majlis Daerah Kulim yang telah memberi lesen pengoperasian kedai berkenaan.

Dari maklumat salah seorang blogger dalam Team Media Kedah, Kamera Kupang. Kedai berkenaan beroperasi di simpang 4, Taman Selasih, Kulim. Untuk rujukan, kedai tu terletak, di belakang KFC (dulu kat situ ada bank RHB bank). Malah kedai DVD tu berdekatan dengan Pusat Karaoke Gemilang. Kedudukannya agak terbuka, dan bukan tersembunyi. Malah penggemar DVD lucah, boleh masuk pilih diruang khas hampir 500 jenis DVD/VCD di pamerkan.

Apa yang Pisau Kedah di fahamkan kedai berkenaan mempunyai lesen besar atau kabel besar di dalam Pihak Berkuasa Tempatan kerana tidak pernah di ambil tindakan oleh pihak berkuasa tempatan walau pun dengan terang-terang melanggar syarat-syarat lesen yang di keluarkan.

Ahli Majlis yang berada dalam PBT di khabarkan kebanyakan pengikut ajaran otak hijau iaitu PAS yang mengaku memperjuangkan Islam, sedangkan hakikatnya perkara begini di biarkan berlaku tanpa sebarang tindakan demi kepentingan politik parti yang di ikuti mereka.

Demi politik, Matlamat Telah Menghalalkan Cara, walau Islam di perdagangkan...

1 comment:

Anonymous said...

Puak tu dok pi kutip toci laaa, kaaa dok dapat DVD lucah kat kedai tu ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog