pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, January 4, 2013

Gempar !!!! Khalid Gagap Dah Kena Langar Kereta Baru Nak Sedar Kepentingan AES





Haaa..haaa..haa.. Mendalam sindiran kartun ni... Kalau ya pun tak suka dengan apa yang sedang di laksanakan kerajaan bagi memastikan keselamatan rakyat, jangan la di pedajalkan demi untuk meraih sokongan undi dalam PRU13.

Kalau berlaku perkara yang tak di ingini kat batang hidung sendiri atau keluarga baru nak timbul kesedaran bertapa pentingnya sistem baru yang hendak di pratikan di Malaysia ini untuk mendisplinkan segelintir rakyat Malaysia yang suka membawa kenderaan lebih dari had laju.

Dalam sistem baru yang hendak di pratikan di Malaysia, tentu ianya mempunyai kelemahannya yang tersendiri yang perlu di perbaiki.

Kalau nak di ikutkan Pisau kedah pun tidak berapa setuju dengan kawasan pemasangan Kamera AES dan minta di kaji semula cara perlaksanaannya. Namun ianya tidak bermaksud Pisau Kedah tidak bersetuju dengan sistem AES kerana bagi Pisau Kedah, di Malaysia perlu ada satu sistem untuk mendisplinkan pemandu-pemandu yang suka membawa kenderaan lebih dari Had Laju.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog