pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, January 30, 2013

Panas !!! Ostazah Mee Segera Dah Gila Meroyan Apabila PM Ke Gaza


Pandai sungguh PAS mendidik Abby Abadi atau Ostazah Mee Segera PAS sehinggakan menjadi seorang Janda yang bermulut celaka.

Terbaru, Ostazah Mee Segera PAS dalam akaun twitternya telah mempertikai kunjungan YAB DS Najib Razak ke Gaza baru-baru ini.



Kunjungan YAB DS Najib Razak ke Gaza adalah bertujuan mewujudkan hubungan dan perpaduan sesama Umat Islam di dunia serta memberi semangat kepada Umat Islam Palestin yang telah di tindas rejim Zionis dan sekutunya.

Walaupun ramai yang melihat tindakan menjejak kaki ke Gaza telah mengundang kemarahan Israel dan sekutunya, keberanian Najib Razak harus kita bangga apabila dengan terang-terang menyatakan sokongan kepada Palestin.

Sekiranya Ostazah Mee Segera mengatakan kerajaan yang sedia ada tidak memperjuangkan Islam. Ternyata Ostazah Mee Segera bengap di dalam menilai kenikmatan yang di perolehi Umat Islam di Malaysia di atas keredhaan Allah S.W.T kepada pemimpin.

Pisau Kedah sarankan Ostazah Mee Segera mendengar video di bawah ini sebelum menuduh Kerajaan sedia ada tidak memperjuangkan Islam atau memperjuangkan Hukum Allah.

1 comment:

Xpas said...

'jgn kamu cela apa jua kebaikanyg dilakukan walau hanya sekadar seseorg bertemu saudaranya dgn wajah senyum riang' HR Ahmad dr Jabir ra.
Dan bukan urusan kita menilai keikhlasan org lain. Org buat baik hddklah kita bersangka baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog