pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, January 20, 2013

Panas !!! @realDrMAZA Sakit Hati Perkahwinan Yang Kedua @ustazfathulbari



Tak sangka juga, sebijak-bijak Dr Maza pun boleh terperangkap dengan mainan fitnah media Pakatan Haram yang gemar menabur fitnah demi kepentingan politik .

Apa yang dapat kita lihat di bawah ini merupakan tindakan kurang cerdik atau lebih kasaqnya tindakan bodoh Dr Maza menghentam Ustaz Fathul Bari di dalam akaun twitternya tanpa usul periksa terlebih dahulu maklumat yang di perolehinya.


Di sebalik isu yang di mainkan Media Pakatan Haram, bahawa Ustaz Fathul Bari kahwin dua di Thailand, mengapa Dr Maza mengambil tindakkan dengan melulu menghantam Ustaz Fathul Bari tanpa usul periksa terlebih dahulu ?

Walaupun apa yang di sebarkan media Pakatan Haram berkenaan perkahwinan kedua Ustaz Fathul Bari itu adalah benar namun demi kerana keuntungan politik ianya telah di putar belit dengan tidak memperjelaskan perkara yang sebenar di sebalik perkahwinan ke dua Ustaz Fathul Bari di Thailand.

Dr Maza, sebagai seorang Ilmua Islam sepatutnya lebih memahami bagaimana konsep pemikiran seorang yang mempunyai ilmu yang tinggi dan tidak sepatutnya seorang Ilmuan Islam mempunyai sikap melulu di dalam mempercayai satu perkhabaran yang masih tidak pasti.

Pisau Kedah sarankan Dr Maza mendengar Video penjelasan di sebalik perkahwinan yang ke dua Ustaz Fathul Bari di Thailand.


Lepas ini Pisau Kedah harapkan Dr Maza sebagai seorang Ilmuan Islam jangan la mengambil tindakan yang bodoh lagi mempercayai satu perkhabaran yang belum pasti kebenarannya walaupun berita yang di terima membabitkan musuh peribadi atau pun musuh politiknya.

4 comments:

Anonymous said...

Maza pun kawin lebih. Dengar kata dengan orang turki..???

Anonymous said...

Maza tu suka cari pablisiti murah........ Insaf dan bertaubatla....

Anonymous said...

biaq pi la. sooner or later kita tau la sapa yg benar sapa salah, sapa ulama dan sapa ular-mak. ulama bertindak dgn hikmah ikut sunnah nabi. pikiaq la sendiri

Anonymous said...

Xboleh pakai pnya pnulis,melaga lagakan sesama islam. Tulis guna akal bkn lutut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog