pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, January 14, 2013

Amanat Mungkar Hadi Awang Di Pertahankan Di #KL112


Hiimpunan Pembangkang #KL112 ala Khawarij tempoh hari menjadi bukti bahawa Haji Hadi sama sekali tidak akan menarik AMANAT MUNGKAR yang pernah dikeluarkan 1981.

Haji Hadi yang pernah meminta slot selama 1 jam di TV3 atau TV1 itu tidak mengambil peluang langsung walau seminit untuk menjelaskan tentang AMANAT MUNGKAR sepertimana yang beliau nyatakan sebelum ini.

Jika Haji Hadi menggunakan kebijaksanaannya, pasti beliau boleh menjelaskan tentang AMANAT MUNGKAR tersebut kerana beliau mendapat liputan yang lebih luas daripada TV3 mahupun TV1 pada ketika itu.

Berikut adalah media-media gergasi selain media-media tempatan yang juga turut hadir untuk membuat liputan pada hari kejadian:

1. Channel News Asia
2. Al-Jazeera
3. Wall Street Journal
4. Edmonton Journal
5. Oman Daily

Penjelasan Haji Hadi berkaitan AMANAT MUNGKAR ini bukan sahaja akan disebarkan diseluruh Malaysia malah ia juga pasti akan tersebar diseluruh dunia. Namun, di mana kebijaksanaan beliau dalam mengambil peluang itu..??

Benarkah Haji Hadi ingin menjelaskan hal AMANAT MUNGKAR seperti yang beliau nayatakan sebelum ini..??

Atau ia adalah helah yang dipelajari daripada Anwar Ibrahim untuk mengalihkan isu AMANAT MUNGKAR-nya yang kian memakan diri di hujung usia tuanya..??

Anda nilaikan sendiri..

Sumber :- Abu Aqif

2 comments:

Pedang Sibuti said...

Salam tuan,

Mohon pautkan link blog kami
sibuti-selamanya.blogspot.com

Terima kasih tuan

Fauzi Hamid said...

ok dah link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog