pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, January 22, 2013

Pendedahan Panas !!! Pesuruhjaya PAS Di Sebuah Negeri Telah Istihar Jihad Menentang BN Dengan Membeli PORSHE Cayman



Terkejut juga Pisau Kedah apabila membaca artikel dari blog sahabat Pisau Kedah, Mulut Hebiaq yang mengatakan seorang Pesuruhjaya PAS merangkap seorang ADUN di salah sebuah negeri yang terdapat di Malaysia, memiliki sebuah kereta mewah PORSHE Cayman yang berharga ratusan ribu ringgit.

Pehhh... Ratusan ribu ringgit .ooooo !!!

Bagi Pisau Kedah, Pisau Kedah tak mahu bersangka buruk terhadap Pesuruhjaya PAS tersebut yang boleh di katakan sudah lanjut usia untuk melaram menaiki PORSHE Cayman.

Kita tak tahu, mungkin Pesuruhjaya PAS ingin membuat pendekatan berbeza daripada ahli-ahli PAS yang lain di dalam berjihad kepada PAS untuk berhadapan dengan PRU13.

Ahli-ahli PAS jangan la pulak menuduh Pesuruhjaya PAS tersebut menggunakan duit derma jihad dari ahli-ahli PAS untuk membeli PORSHE Cayman tersebut. Mungkin kita tak tahu, Pesuruhjaya PAS terbabit telah menabung sejak dari berumur dua tahun lagi untuk membeli PORSHE Cayman.



1 comment:

Anonymous said...

elok la ahli PAS berjihad macam tu. ahli pas makan kedaqah pasiaq.. pemimpin sedap-sedap naik kereta mewah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog