pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, January 30, 2013

Tu Dia !!! Nizar Jamaluddin Anggap Mayat William Yau Zhen Zhong Adalah BANGKAI @mbnizar



Keterlaluan !!! itulah yang boleh di perkatakan kepada bekas Menteri Besar Perak yang gila meroyan, Nizar  Jamaluddin di atas tindakan biadapnya tidak menjaga sensitiviti menganggap mayat William Yau Zhen Zhong yang di temui mati baru-baru ini merupakan bangkai.


Dalam kenyataan yang di buat dalam Twitter Nizar Jamaluddin berbunyi " The Carcass Gatherers : BN politicians rush to cash in on William's death ". yang bermaksud " Pengumpul Bangkai : Pemimpin BN berlumba-lumba dapatkan nama atas kematian William ".

Ternyata apa yang di perkatakan Nizar Jamaluddin berkenaan bangkai ianya merujuk kepada mayat William Yau Zhen Zhong.

Tergamak Nizar Jamaluddin menganggap mayat William merupakan bangkai.

Perkataan bangkai sekiranya nak di ikutkan ianya merujuk kepada jasad binatang yang sudah mati dan bukannya untuk merujuk kepada jasad manusia seperti yang di nyatakan Nizar Jamaluddin

Nizar Jamaluddin patut tampil membuat pemohonan maaf secara terbuka di atas kebiadapannya menghina mayat William Yau Zhen Zhong.

4 comments:

Anonymous said...

Aduh! bodoh ny blogger ni.Yg di panggil oleh YB Nizar "penghurung bangkai"ada lh YB2 UMNO yg berebut nk tunjuk muka dlm hal kematian William Yau.Klau aku kata"org kaki bangku" nk main bola ko prcaya ke,org berkaki bangku nk main bola?Apa ny bebal le ko ni,klau Bahasa Melayu pun tk paham,berhenti le jd Melayu!

joecharles said...

yes they gather to see the carcass?the goat, the cow, the pig of course NOT.Stupid.

chinese mum said...

anon 125, what you say is a mirror of yourself.

Anonymous said...

Mmg dia maksudkan begitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog