pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, January 28, 2013

Panas !!! Kenyataan Ustaz Nasha Bila Mengetahui Dirinya Di Pecat Dari Majlis Syura PAS


Ramai yang tertanya-tanya, apakah komen Ustaz Nasha setelah beliau mengetahui akan tindakan yang di ambil PAS melucutkan jawatannya di dalam Majlis Syura Ulama PAS.

Sebagai seorang yang berpegang teguh kepada prinsip mendaulatkan Islam. Ustaz Nasha menerima dengan redha nasib yang di terima beliau.

Mari kita baca komen dari Ustaz Nasha bila mengetahui di pecat dari jawatan dalam Majlis Syura Ulama PAS.  
Terima kasih semua rakan rakan saya.Saya menerima ratusan sms,email dan panggilan talipon.Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut.

Walau apa pun,perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan,berjawatan atau tidak. Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya, jika Parti ambil kembali jawatan itu, itu adalah hak Parti.

Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti.Berorganisasi hanya lah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan. Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam.

Nasharudin Mat Isa

Pisau Kedah yakin, pemecatan Ustaz Nasha dari Majlis Syura Ulama PAS tentu ada tekanan dari pihak  parasit dalam PAS yang berpaksikan DAP dan PKR

1 comment:

Matyepcb said...

memang pas akan pecat sesiapa saja ....sekiranya tidak OK dan BERES dari kemahuan DAP dan PKR?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog