pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, January 12, 2013

Gempar !!! Body Guard Anwar Dan Nik Aziz Bertumbuk Di Himpunan Kebangkitan Kebodohan Penyokong Pakatan Haram #KL112

Gambar Sekadar Hiasan

Dalam Himpunan Kebangkitan Kebodohan Penyokong Pakatan Haram yang berlangsung siang tadi, sikap-sikap penyokong Pakatan Haram di lihat agak terkawal ( di luar Stadium Merdeka ) walaupun ada segelintirnya telah melakukan provokasi .

Namun keadaan menjadi kecoh sedikit apabila berlaku kejadian tumbuk menumbuk di antara Body Guard Nik Aziz dan Body Guard Anwar Ibrahim ketika kedua-dua ekoq malaun Pakatan Haram tersebut dengan cara tidak sengaja bertembung ketika memasuki Stadium Merdeka dalam keadaan kesesakan penyokong Pakatan Haram berhimpit-himpit untuk memasuki stadium.

Pisau Kedah bersama-sama Team Media Kedah akan cuba mencari video berkenaan kerana ketika itu Pisau Kedah tidak sempat rakam kerana di asak-asak penyokong Pakatan Haram yang mahu masuk kedalam Stadium.

Apa yang dapat di fahamkan kejadian berlaku di sebabkan body guard dua ekoq malaun itu cuba mengawal malaun masing-masing. 

Oleh di sebabkan ketika itu keadaan yang agak sesak , body guard masing-masing cuba mempertahankan malaun yang di jaga mereka ketika sedang berhimpit-himpit maka di sebabkan itu pertembungan berlaku antara body guard yang tunjuk keras kepala masing-masing

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog