pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, October 6, 2012

(Video) 'TIBAI' Sedia Bongkar Kelemahan Pembangkang




'TIBAI' Sedia Bongkar Kelemahan Pembangkang

AMPANG, 5 Oktober - Sebuah badan bukan kerajaan (NGO) 'Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim' (TIBAI), menganjurkan satu ceramah penerangan isu-isu semasa melibatkan parti Pakatan Rakyat diperkarangan Dewan orang ramai Pangsapuri PKNS Taman Dagang malam tadi.

Ceramah penerangan itu telah disampaikan oleh beberapa pemimpin yang pernah mengasaskan parti Keadilan seperti, Zahid Mat Arip, Ng Lum Yong, Azwandin Hamzah dan Ghani Harun yang turut disaksikan sekitar 250 orang masayarakat setempat.

Mursyidul Am TIBAI, Zahid Mat Arip dalam ucapannya berkata "Kabinet bayangan Pakatan Rakyat yang baru diumumkan hari ini di UTUSAN membuktikan bahawa Anwar Ibrahim benar-benar mahu menjadi Perdana Menteri. 

Dahulu dia dengan lantang mengutuk UMNO sebagai parti kroni dan nepotisme tetapi sekarang ini dia pula mengamalkan budaya anak beranak. Isterinya Wan Azizah dikhabarkan memegang kuasa Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan anak kesayangannya Nurul Izzah pula sebagai Menteri Wilayah dan Persekutuan."

Selanjutnya di Putrajaya-Online

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog