pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, October 5, 2012

UMNO/BN Terpaksa Akur Dengan Kenyataan Azmin Ali Apabila Tidak Mempunyai Calon Yang Bermoral


Dalam kenyataan yang di lakukan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali bahawa UMNO/BN tandus calon yang bermoral, akhirnya UMNO/BN terpaksa tanggung malu akibat pendedahan yang di lakukan Azmin Ali.





Pisau Kedah akui UMNO/BN sememangnya tandus calon yang bermoral seperti Azmin Ali dalam PKR yang mempunyai keperibadian yang tidak dapat di tandingi mana-mana calon yang berada dalam UMNO/BN.

Kesemua calon dalam UMNO/BN tidak mampu melakukan seperti mana yang di lakukan Azmin Ali terhadap Ibunya Che Tom Yahaya apabila menderhakai ibunya yang telah di pinggirkan terus dari hidupnya demi politik.


Kesemua calon UMNO/BN tidak mampu mengakui bahawa adik kandungnya tidak mempunyai pertalian darah daging seperti mana yang di lakukan Azmin Ali terhadap adiknya Ummi Hafilda.



Kesemua calon UMNO/BN tidak mampu melakukan adengan makan ais krim seperti yang di lakukan Azmin Ali baru-baru ini..


UMNO/BN patut akur bahawa calon mereka tidak dapat menandingi keperibadian Azmin Ali yang ternyata calon yang bermoral bagi Pakatan Haram yang telah di latih oleh Anwar sehinggakan mendapat gelaran si tanggang moden.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog