pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 8, 2012

Terpanas !!! DAP Tergugat Dengan Pembubaran 7 Cawangan Di Sepang Membabitkan 400 Ahli




DAP semakin lemah di Sepang, Selangor apabila tujuh cawangan di bubarkan serta merta setelah 400 ahli parti berkenaan membuat keputusan keluar dari parti di sebabkan kecewa dengan sikap pemimpin yang hanya pandai menipu.

Pengumuman keluar dari parti DAP telah di ketuai oleh seorang Pengerusi DAP Cawangan Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat di dalam majlis penerangan yang di adakan di cawangan DAP Teluk Manggis , Sungai Pelek,Sepang.

Bagi Tuan Tat, DAP bukanlah satu parti yang demokrasi seperti mana yang di perkatakan Lim Guan Eng selaku Setiausaha Agung DAP kerana parti itu penuh dengan skandal-skandal dan budaya samseng. Selain itu DAP kini lebih suka mengamalkan amalan kronisme sejak menjadi peneraju di dalam Pakatan Haram, malahan amalan rasuah semakin menular di dalam parti berkenaan yang telah membuatkan ahli dari akar umbi semakin tidak percayakan pemimpin-pemimpin DAP.

Sikap Pemimpin DAP Selangor, Teresa Kok juga merupakan antara punca ahli DAP akar umbi kecewa apabila suara mereka di pinggirkan malahan mensyuarat langsung tidak pernah di jemput. Apabila mereka bersuara, samseng-samseng DAP akan di hantar untuk membuat kecoh.

Menurut Tuan Tat, walau pun mereka keluar dari parti DAP tidak bererti mereka akan tinggalkan politik, malahan di sebab kekecewaan mereka terhadap DAP akan membuatkan mereka turun kebawah untuk menerangkan salah laku pemimpin DAP dan penipuan yang telah di lakukan pada PRU12 yang lalu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog