pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, June 15, 2012

Panas !!!! PAS Kedah kini telah berjaya di dalam menternak pusat maksiat.

Foto: Lepas bagi LDP di sebuah sekolah dii Alor Setar,,aku nampak banyak iklan pembukaan sebuah Disko Baru di Kedah, Tumpang gembira dgn Membangun Bersama Negara Kebajikan

Pisau Kedah ingatkan pentadbiran PAS yang mengaku lebih Islam dari orang UMNO akan melaksanakan Islam yang sebenarnya di Kedah, tapi keadaan yang sebenarnya lebih teruk dari UMNO semasa mentadbir Kedah. Tempat maksiat sana sini tak cukup tempat maksiat buka pulak yang baru.

Tak hairan la PAS Kedah yang sekarang dok gilakan duit merasakan projek menternak rumah maksiat ni lebih menguntungkan sehinggakan Phahrolrazi sendiri pernah membuat kenyataan dengan mengesa rumah maksiat supaya memohon lesen supaya yang haram dapat di halalkan dengan cukai yang di punggut .

Apa yang dapat kita lihat gambar di atas adalah kejayaan PAS Kedah dalam usaha menternak tempat maksiat yang baru saja buka di Mergong, Lepas ni berpusu-pusu la anak muda Islam akan bersuka ria di tempat maksiat yang baru di buka ini.

Memang terbaiklah PAS Kedah menjana ekonomi dengan projek penternakan tempat maksiat..


2 comments:

Tebuan said...

baguihlah pucuk maksiat dari benih maksiat UMNO tanam dah keluar. Jangan bimbang sat lagi kita pekena gramoxone.

AuthorBlog said...

Salam Perkenalan dari Dari Darulamanku... singgah mejengok....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog