pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, June 12, 2012

Anwar pasti bergembira bila mendengar Karpal Singh mengidap penyakit DELERIUM


Anwar pasti bergembira sekiranya benar la Karpal Singh mengidap penyakit DELERIUM,
DELERIUM merupakan penyakit yang berkaitan dengan orang yang keliru dan khayal atau separuh sedar (suka cakap sorang-sorang)
Berita ini membuatkan Anwar dalam hatinya terlalu gembira dan mungkin wajah luarannya akan menunjukan rasa simpati,itulah seni lakonan yang di miliki Anwar.
Anwar akan merasa gembira kerana segala rahsianya bakal di lupuskan Karpal Singh,dan tak boleh di guna pakai di dalam perbicaraan sekiranya benarlah Karpal Singh mengidap penyakit DELERIUM.

AIDCNews – 12/06/12 – Anak kedua Karpal Singh mengesahkan bapanya dimasukkan ke hospital untuk menjalani rawatan susulan. 
Gobind Singh Deo mengesahkan perkara itu ketika ditanya oleh Mstar online.“Memang benar bapa saya dimasukkan ke hospital, tetapi bukan kerana beliau tiba-tiba jatuh sakit. 
“Beliau hanya mendapatkan rawatan susulan seperti yang dijadualkan oleh doktor,” katanya ketika dihubungi mStar Online, Isnin. 
AIDCNews semalam menyiarkan email dari sumber yang kredibel yang memaklumkan Karpal Singh telah dimasukkan ke wad urology sebuah hospital kerajaan sejak tiga hari yang lalu. 
Karpal Singh dilaporkan mengalami penyakit ‘delerium’ iaitu sejenis penyakit bagi orang yang keliru atau khayal atau separuh sedar. 
Menurut wikipedia ‘delerium’ berkaitan dengan kecelaruan mental yang mempunyai ciri-ciri psikotik seperti halusinasi dan delusi. 
“Dia (Karpal) sudah mula bercakap-cakap seorang diri dah,” kata sumber itu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog