pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, June 19, 2012

Panas !!! Pendedahan 3 Diplomat asing menyampuri urusan poliitik Malaysia @NajibRazak @Khairykj minta ambil perhatian


DI SINGAPURA = MEREKA KURSUSKAN BELIA PAP HADAPI PRU13 MALAYSIA
DI MALAYSIA = DIPLOMAT SINGAPURA SERTAI BERSIH 3.
Akhirnya AIDCNews mendedahkan tiga nama Diplomat asing yang menceroboh hal ehwal negara kita. Mereka adalah seperti yang berikut:
1. Regina LOW Kay Yin (regina_low@mfa.gov.sg), First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0.
2. Philomena AW Li Fen (philomena_aw@mfa.gov.sg), First Secretary (Political).
3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang (ariel_tan@mfa.gov.sg), Deputy High Commissioner and Counsellor.
Kita meminta supaya pihak kerajaan memandang serius perkara ini dan memanggil Duta negara tersebut dan menghantar Nota Bantahan.

Sebagai tiang penting dalam parti, Pergerakan Pemuda UMNO diharap turut menghantar surat bantahan dan membuat bantahan di hadapan Kedutaan Singapura. Campurtangan secara terang-terang yang dilakukan oleh para Diplomat mereka tidak boleh diterima. Para NGO seperti Perkasa, Pekida dan sebagainya perlu maju ke hadapan!

Dahulu kita ada Singa UMNO allahyarham Syed Albar yang amat menakutkan Lee Kuan Yew itu, dan juga allahyarham Datuk Harun Idris yang merimaskan Dap. Kini, walaupun Ketua Pergerakan Pemuda UMNO YB Datuk Khairy Jamaludin menggunakan pendekatan steady, smart dan bijaksana, namun bantahan perlu juga dibuat di Kedutaan Singapura.

Jika tiada sesiapa membuat bantahan, Singapura akan kata macam-macam. Singapura akan kata Polis Malaysia lembik, Undang-Undang Malaysia senang dilanggar, Lihatlah Slide Sukarelawan PAP di atas sedang mengkursus sukarelawan PAP untuk membantu DAP dalam PRU13 nanti! Ini gambar-gambar penting http://mymassa.blogspot.com/2012/06/wikileaks-gambar-persediaan-singapura.html


Pisau Kedah :-


Jangan biarkan urusan politik Negara di rosakan oleh Diplomat asing, ternyata pihak politik tertentu di dalam Malaysia mempunyai niat yang mahu melihat Negara menjadi kucar kacir dengan membawa masuk Diplomat asing untuk mengambil alih tampok pemerintahan Negara.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog