pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, June 19, 2012

Cerita Panas !!! Kerana isu Memali puncanya YB Zul Kulim di serang dalam majlis


Kerana topik Memali YB Zul Kulim telah di serang oleh pakatan haram yang di percayai ahli PAS. Kisah Memali ini penuh dengan ceritanya yang tersembunyi tanpa kebanyakan ahli PAS tidak mengetahui cerita yang sebenarnya, 

PAS cuba menyembunyikan fakta sebenar, bahawasanya PAS telah menyalah guna kewangan yang di salurkan dari orang ramai kepada balu-balu dan anak yatim Memali sehingga terpaksa merempat dan mengemis.

Namun tanpa PAS menyangka seorang lelaki yang merupakan bekas Exco Pemuda PAS Kedah, penulis Harakah dan pernah memegang jawatan Ketua Pemuda PAS Padang Terap, Cikgu zainol telah membongkar segalanya melalui buku penulisannya "AIR MATA BUMI MEMALI".

Buku yang di fatwakan haram oleh PAS

Buku berkenaan telah di fatwakan oleh PAS sebagai haram untuk ahlinya membaca dan membeli. Pisau Kedah juga pernah di beri tahu Cikgu Zainol bahawasanya PAS telah menghalalkan darahnya kerana di sebabkan rahsia Memali di dedahkan Cikgu Zainol.



Pisau Kedah pernah berjumpa dengan Cikgu Zainol di Madrasah Salihiah, Cikgu Zainol telah menceritakan segalanya pada Pisau Kedah bagaimana penyelewangan yang di lakukan oleh Yusof B husin yang kini merupakan Senator dan merupakan sahabat baik yang di beri kepercayaan sepenuhnya oleh Azizan Razak untuk mengatur PAS Kedah.


Senator Yusof B Husin
Sebagai bukti, Pisau Kedah akan menunjuk Video kenyataan Cikgu Zainol yang mendedahkan kes Memali dan sikap buruk PAS







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog