pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, June 15, 2012

Panas !!! DR MiM bongkar Setiausaha Agung SMM menghina Sultan Johor @PDRMsia minta siasat


Sebelum ini MiM telah menyiarkan artikel tentang kebiaDAPan seorang lelaki yang menghina Sultan Johor di dalam twitter beliau.

Anda baca di sini : KLIK SINI


Beliau ini adalah seorang pelajar daripada Universiti Malaya. yang memegang beberapa jawatan dan condong kepada parti pembangkang!

Lihat facebook di bawah :



Pelajar mulut celupar itu ialah Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI) dan juga Setiausaha Agung Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM).

Seperti yang kita sedia maklum, SMM telah melahirkan beberapa individu bergelar 'siswa' yang bukan sahaja kurang cerdik tetapi kurang ajar dan biaDAP. Di antaranya ialah Safwan Anang yang mengetuai SMM dan Adam Adli sebagai Bendahari SMM.


Mereka ini telah memalukan warga siswa seluruh negara dengan aksi murahan dan memperbodoh-bodohkan diri mereka sendiri seperti peristiwa berdemo tengah malam di depan UPSI semasa tahun baru.

MiM berharap agar pihak berkuasa dapat menyiasat perkara ini dengan segera kerana ianya berbau penghinaan yang melampau. Dan MiM yakin pihak berkuasa tiada masaalah untuk mencari pelajar pro-pembangkang ini.



DR MiM

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog