pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, June 16, 2012

Video Panas !!! @ZulkifliNordin bogelkan pemimpin dalam dewan Parlimen

Zulkifli Nordin, Ahli Parlimen yang pernah menjadi orang kuat Anwar Ibrahim kini mempersoalkan Integeriti pemimpin Pakatan Haram, sehinggakan tak termampu di jawap pemimpin Pakatan Haram yang berada di dalam dewan yang mulia.

Pisau Kedah tabik hormat dengan keberanian YB Zul mempersoalkan integriti pemimpin Pakatan Haram,tambahan dalam isu Kapal Selam Scorpene yang panas Pakatan Haram babitkan YAB Perdana Menteri dengan pembunuhan wanita Mongolia, Antatuya Sharibu yang di katakan ada kaitannya dengan Kapal Selam Scorpene.

Sebagai peguam di dalam kes pembunuhan terbabit,maka tak ada bersebab untuk menafikan  kerana YB Zul lebih mengetahui dan mempunyai bukti yang kukuh tiada kaitannya YAB Perdana Menteri walau pun sebesar zarah dengan pembunuhan wanita Mongolia berkenaan.

Dalam masa yang sama juga YB Zul ada membuat kenyataan, bahawasanya ada individu mengarahkan dia mengaitkan YAB Perdana Menteri Malaysia, namun tak termampu kerana sebagai Peguam, YB Zul perlu menjaga imej dirinya sebagai Peguam.

Kalau bab integriti Pakatan Haram tak payah la nak sembang kemas. persoalkan dahulu integriti pemimpin dalam Pakatan Haram.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog