pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, June 29, 2012

Panas !!!! Mat Sabu ada sindrom penyakit misteri bila berhadapan dengan awek.



 
Pehh tersenyum lebar nampak tok timbalan PAS tengok awek. Sampaikan orang ambil gambar pun tak sedar.( Apalah yang di fikirkan Mat Sabu ketika itu ? ).

Pisau Kedah tak pasti la arah mana mata si Mat Sabu ni menghala walau pun dari segi pandangan mata kasar ianya ke arah bumper awek tu. ( kalau ye pun selindung la sikit jangan sampai terkantoi pandangan mata tu ) 
Tapi apa - apa pun Pisau Kedah tak salahkan  Mat Sabu ni, sebab dia laki yang bernafsu macam laki-laki lain juga cuma yang bezanya sama ada Mat Sabu ni laki yang jenis pandai kawal nafsu atau nafsu pandai kawal Mat Sabu. 
Dari pandangan mata Mat Sabu tu awek - awek kat Malaysia tak perlulah nak takut sebab tak merbahaya dan memudaratkan tapi awek - awek di Malaysia perlu tahuyang merbahayanya si Mat Sabu ni dia punya ayat masa mengayat sehinggakan si Normah pun boleh cair dalam telefon. 
Bila dah cair tak tau la apa yang dia buat dengan Normah kat dalam bilik Hotel Perdana, Kota Bharu yang bernombor 121 pada tahun 1995. Hanya Normah saja yang mampu menjawap.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog